خبرهای داغ:
همدان-اردوی رسانه‌ای بازدید خبرنگاران همدانی از صحن علنی مجلس با هماهنگی حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۹۳۸
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ۷ نفر از خبرنگاران استان همدان با هماهنگی حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از صحن علنی مجلس بازدید کردند.

در این تور رسانه‌ای یک روزه که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، خبرنگاران همدان با حضور در جایگاه مدعوین مجلس و در حاشیه بازدید به بیان برخی از مسائل استان پرداختند و سوالات خود را از حجت‎‌الاسلام فلاحی مطرح کردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با اشاره به اهمیت جایگاه خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه و توطئه‌های دشمنان، اصحاب رسانه و خبرنگاران رسالت خطیری بر عهده دارند.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که با همکاری اصحاب رسانه مطالبات و مشکلات مردم استان را پیگیری و رفع کنیم.

در ادامه این تور رسانه‌ای نیز خبرنگاران همدانی با همراهی حجت‌الاسلام فلاحی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم و سپاس از مدعوین و همکاران رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه رئیس هیئت امنای بنیاد بوعلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است، در روز «پزشک» که به‌نام «بوعلی سینا» تعیین شده تلاش می‌کنیم در یکم شهریورماه «روز همدان» به استان سفر کنیم.

محمدمهدی اسماعیلی با استماع برخی از مسائل مرتبط با رسانه‌ها عنوان کرد: درباره عدم اختصاص جایگاه مطبوعات در رایزنی‌های دیپلماتیک فرهنگی خارج از کشور، براساس رایزنی‌های انجام شده، به زودی تاجیکستان در هفته‌های فرهنگی به همدان می‌آید.

وی گفت: در خصوص نمایشگاه مطبوعات با حضور رسانه‌های سراسر کشور نیز پس از بررسی تصمیم‌گیری خواهد شد.

ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در ادامه به سوالات حاضران درخصوص شرایط بیمه خبرگزاری‌ها و سرپرستی‌ها، یارانه‌ نشریات شهرستانی،ارزش افزوده بر آگهی‌های دولتی، حمایت از‌ نشر مطالب با موضوعات خاص مانند ترویج فرهنگ «عفاف و حجاب» و «ایثار و شهادت» و نهضت ملی مسکن اصحاب رسانه و... پاسخ داد.

بازدید جمعی از خبرنگارن همدانی از مجلس شورای اسلامی/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان سفر می‌کند

بازدید جمعی از خبرنگارن همدانی از مجلس شورای اسلامی/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همدان سفر می‌کند

انتهای پیام/

ارسال نظرات