کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان به همراه مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران عصر امروز با خانواده شهید مصطفی صدرزاده دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۳۳۸۲۲
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان شهریار و جمعی از جامعه ورزش کشور عصر امروز در گلزار شهدای شهریار حضور یافتند و  ضمن حضور در گلزار شهدای شهرستان شهریار به غبارروبی و عطر افشانی این گلزار پرداختند.

در ادامه به همت بسیج ورزشکاران و توسط سرپرست وزارت ورزش و جوانان در مسجد امیرالمومنین کهنز شهریار از خانواده شهید مصطفی صدرزاده تقدیر به عمل آمد.

کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از پدر شهید ورزشکار مصطفی صدرزاده اظهار داشت: ما در جوانی توفیق این را داشتیم که در کنار شهدا و رزمندگان باشیم. اثربخشی شهدا از مساجد و روحانیت آغاز می‌شود. مساجد، کانون فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از زمان گذشته تا به الان بوده و هست. این مساجد باعث شد که فرهنگ شهادت و ایثار که در هشت سال دفاع مقدس وجود داشت درحال حاضر برای جوانان شناخته شود. یکی دیگر از فعالیت‌های خوب مساجد فعالیت‌های ورزشی است‌، هدف ما این است که با کمک مساجد این سنت خوب توسعه ورزش در مساجد را فعال‌تر کنیم.


گفتنی است مسجد امیرالمومنین کهنز یکی از پایگاه های موفق در تربیت و تقدیم شهدای مدافع حرم بوده که با ‌تداوم برنامه‌های فرهنگی، این محفل ده‌ها مدافع حرم و جانباز و سه شهید شاخص مدافع حرم از‌جمله مصطفی صدرزاده، سجاد عفتی و محمد آژند را تقدیم کرده است.

شهید ورزشکار مصطفی صدر زاده که در رشته کشتی فعالیت داشت در سال ۹۲ برای دفاع از حرم بی‌بی زینب (س)، داوطلبانه به سوریه عزیمت و سرانجام پس از چندین بار زخمی شدن در درگیری با داعش، ظهر روز تاسوعا مقارن با ۱ آبان ۹۴ در حومه حلب سوریه به آرزوی خود، یعنی شهادت در راه خدا رسید.

ارسال نظرات