فرمانده سپاه ناحیه ساری:

۳۶۲ آزاده دوران دفاع مقدس تجلیل می‌شوند / خبرنگاران در راستای تقویت نظام باید در مسیر شهدا حرکت کنند

ساری-فرمانده ناحیه مقاومت ساری بااشاره به سالروز ورود غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: طرح سپاس نیز با هدف تکریم و تجلیل از مقام ۳۶۲ آزاده دوران دفاع مقدس با حضور مسئولین اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۹۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

۳۶۲ آزاده دوران دفاع مقدس تجلیل می‌شوند / خبرنگاران در راستای تقویت نظام باید در مسیر شهدا حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ سید ابراهیم شریفی فرمانده سپاه ناحیه ساری  صبح امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار و نشست خبری طرح اسوه، مدرسه کانون تربیت و پیشرفت محله ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای رسانه استان با بیان اینکه قدردان قلم زدن شجاعانه و صادقانه اصحاب خبر و رسانه این خطه از شمال کشور در راستای توسعه و پیشرفت مازندران هستیم، گفت: خبرنگاران در بیان حقایق جنگ با وجود تمامی هجمه‌های رسانه‌های معاند خوش درخشیدند امروز نیز تبیین حوزه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و... می‌تواند ذهن مردم را به آینده انقلاب اسلامی امیدوار‌تر کند.

سرهنگ شریفی  با اشاره به ویژگی‌های خبرنگار انقلابی، افزود: خبرنگار برای قلم زدن در راستای تقویت نظام باید در مسیر شهدا حرکت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت ساری با بیان اینکه دشمن تلاش دارد صدای جمهوری اسلامی ایران به دنیا نرسد و خبرنگاران باید در فضای حقیقی و مجازی قلم فرسایی کنند تا پیشرفت‌های نظام برای جهانیان تبیین شود، ادامه : خبرنگاران برای پیشرفت کار‌ها باید مسئولین به ویژه مدیران ناکارآمد را مورد نقد منصفانه قرار دهند.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه اگر حقایق به وسیله رسانه‌های بازگو شود قطعا امید در جامعه تقویت می شود، تصریح کرد: ناامید کردن مردم از آینده انقلاب اسلامی دسیسه دشمنان نظام است باید حقیقت‌های نظام اسلامی به خوبی تبیین شود.

فرمانده ناحیه مقاومت ساری با بیان اینکه تلاش خبرنگاران برای تبیین حقایق انقلاب اسلامی یک جهاد تلقی می‌شود، افزود: اصحاب رسانه با شجاعت و شهامت در بیان حقایق در حال مبارزه با استکبار هستند.

سرهنگ شریفی  در ادامه به برنامه‌های اوقات فراغت سپاه برای نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: دستاورد‌های پایگاه‌های مقاومت باعنوان نمایشگاه «اسوه» شامل کمیته‌های تعلیم و تربیت، سازندگی و محرومیت زدایی، فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، فناوری، گشت نظامی و امنیتی و فرهنگی و اجتماعی از امروز۲۵مرداد تا ۲۷مرداد در قالب ۴۰غرفه در مصلی امام خمینی (ره) ساری برپا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت ساری بااشاره به سالروز ورود غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، بیان کرد: طرح سپاس نیز با هدف تکریم و تجلیل از مقام ۳۶۲ آزاده دوران دفاع مقدس با حضور مسئولین اجرایی می‌شود.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت دانش آموزان با همکاری ادارات آموزش و پرورش ناحیه یک و ۲ساری با عنوان مدرسه کانون تربیت و پیشرفت محله در دست اجراست، افزود: ارتباط و تعامل بین مدرسه، خانواده و مسجد را در این طرح پیگیریم.

شریفی با بیان اینکه ۲مدرسه دخترانه و ۲مدرسه پسرانه در مقطع دوم متوسطه برای اجرای این طرح پایلوت شده اند، گفت: نشست‌های هم اندیشی و هم گرایی در قالب این طرح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار