زنجان _ دانش آموزان روستای قینرجه از گروه های جهادی قرارگاه جنوب غرب تهران و بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی «عج» استان زنجان قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۶۰
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛روستای قینرجه از توابع بخش مرکزی شهرستان زنجان از جمله روستاهای محروم استان است که با حضورگروه جهادی قرارگاه جهادی جنوب غرب تهران  در این منطقه برخی از مشکلات که مهمترین آن مدرسه بود رفع شد.

سردار زهرایی،مسئول بسیج سازندگی کشور با حضور در این روستا و افتتاح چندین پروژه عمرانی و کلنگ زنی دیگر پروژه ها شادی و نشاط را به مردمان این روستا بازگرداند.

سردار زهرایی در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی روستای قینرجه عامل اصلی این اتفاقات بزرگ را پی‌گیری و مطالبه دانش آموزی به نام سنا عنوان کرد و گفت: امیدوارم در جای جای سرزمینم ایران چنین دختران با بصیرتی باشند که پیگیر و مطالبه گر و برای رسیدن به آرزوها و خواسته های خود از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

واما ماجرا؛

سنا دختر هشت ساله روستای قینرجه زمانی که در تلویزیون اقدامات محرومیت زدایی گروه جهادی قرارگاه جنوب غرب تهران را می بیند با مسئول گروه جهادی تماس گرفته و مشکلات را بیان می کند و مسئول این  قرارگاه برای احصا و پیگیری مشکلات دانش آموزان روستای قینرجه راهی این منطقه می شود.

کرباسی،مسئول رسانه ای قرارگاه جنوب غرب تهران می گوید:زمانی که وارد این روستا شدیم دانش آموزان امیدی برای بازسازی مدرسه نداشتند و ادعا می کردند قبل از ما کسانی آمدند و کاری انجام ندادند و زمانی که مسئول گروه جهادی قرارگاه جنوب غرب تهران هدیه ای به دانش آموزان داد و خنده بر لبان دختران نشست به همدیگر نگاهی کردند و گفتند اگر کسی بتواند برای ما کاری انجام دهد همین گروه جهادی است.

پس از احصا مشکلات گروه جهادی قرارگاه عملیاتی جنوب غرب تهران با مشارکت و همکاری قرارگاه جهادی ۳۱۳ زنجان و سازندگی سپاه انصارالمهدی «عج» استان آستین همت را بالا زده و مدرسه این دانش آموزان را بازسازی و مرمت کردند.

حال این دانش آموزان روستای قینرجه برای قدردانی از زحمات این بزرگواران فیلمی را به اشتراک گذاشته اند که در ادامه می بینید:

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار