مشکلات انشعاب برق ساختمان‌های مذکور از طریق تهیه ترانس ۱۵۰ کیلوولت و کنتور برق توسط سازنده و نصب توسط اداره برق تا ۳ ماه آینده برطرف می شود.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۸۵
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

درپی نارضایتی جمعی از شهروندان ساکن در ساختمان‌های جدیدالاحداث بلوار چهارباغ کهریزک مبنی بر نبود کنتور برق و مشکلات مربوطه، جلسه‌ای با حضور هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک، علی مهربخش مدیر اداره برق کهریزک، سازندگان و نمایندگان ساختمان‌های مذکور در محل بخشداری کهریزک برگزارشد.

 در این جلسه هادی بادلی سرپرست بخشداری کهریزک پس از شنیدن مشکلات ساکنین آن محدوده و بررسی راهکارهای لازم بمنظور مرتفع نمودن چالش‌های موجود، به لزوم خدمت‌رسانی و جلب رضایتمندی عمومی تاکیدکرده و گفت: مشکلات انشعاب برق ساختمان‌های مذکور از طریق تهیه ترانس ۱۵۰ کیلوولت و کنتور برق توسط سازنده و نصب توسط اداره برق بصورت موقت مرتفع می‌گردد.

 بادلی افزود: برای حل این مشکل به صورت دائم، ظرف مدت ۳ ماه آینده پس از تهیه طرح توسط اداره برق و سیر مراحل قانونی و اداری، پست برق به در آن محل نصب و راه اندازی خواهدشد.

 سرپرست بخشداری کهریزک تاکید داشت: بسیاری از مشکلات مردم کهریزک در مسئله برق به دلیل تخلفات سازندگان و ساخت واحدهای مازاد و خارج از استاندارد تعریف شده است که اداره برق را در تامین زیرساخت لازم برای برق‌رسانی با مشکل مواجه می‌نماید اما اولویت ما آسایش مردم بوده و تلاش داریم با ایجاد تعامل و ارائه راهکارهای قانونی این دست موارد را مرتفع نماییم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار