مراسم تجلیل از جمعی از خواهران خادمین شهدا و خواهران فعال در زمینه ترویج فرهنگ عفت و حجاب شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۵۶۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت معاونت فرهنگی سپاه ناحیه فارسان از جمعی از خواهران خادمین شهدا و خواهران فعال در زمینه ترویج فرهنگ عفت و حجاب تجلیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، در این مراسم، جنگ ترکیبی امروز را ادامه جنگ تحمیلی هشت ساله دانست و عنوان کرد: در جنگ ترکیبی نه تنها مرزهای خاکی بلکه هویت و خانواده ها را هدف گرفته اند.

سرهنگ پاسدارعلیرضا عربی، درحضور خواهران بسیجی و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج خوارهان شهرستان فارسان عنوان کرد: امروز شما خواهران سربازان خط مقدم جبهه های جنگ هستید و بدانید که شما همان رزمندگان عرصه های دفاع مقدس هستید و جنگ ترکیبی امروز ادامه جنگ تحمیلی هشت ساله است با این تفاوت که در جنگ دیروز آب و خاک ما مورد تعرض قرار گرفته بود اما امروزه در این جنگ ترکیبی نه تنها مرزهای ما بلکه هویت ملی فرهنگ، اقتصاد و در بالاترین نقطه بنیان خانواده ایرانی و عفت زنان و دختران ما را هدف قرار داده اند.

وی در ادامه افزود: ترویج فرهنگ عفت مداری و تقید به پوشش عفیفانه در بین آحاد مردم جامعه اعم از آقا و خانم، تضمین کننده رشد کشور در ابعاد مختلف خواهد بود، هدف دشمنان و استعمارگران از کشف حجاب، ترویج فرهنگ مبتذل و بی بند و بار غرب که موجب تخریب و ایجاد فساد و گسست خانواده در غرب شده را به عنوان نماد تمدن و ترقی خود تلقی می‌کنند و می خواهد این فرهنگ مبتذل را در کشورهای مسلمان، جایگزینی فرهنگ غنی اسلامی نماید.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، توصیه به حفظ حجاب و ترویج فرهنگ عفاف پیام همه شهدا و یکی از سفارشات و وصایای اصلی آنها است و باید وصایای شهدا را نصب العین خود در زندگی قرار دهیم و در جامعه این وصایا را جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار