خدمت رسانی به مردم از نعمت‌های بزرگ الهی است

حجت‌الاسلام محمد حاجی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: ارزش خدمت به مردم به ویژه محرومین جامعه از نعمت ها و توفیقات بزرگ الهی است.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۴۳
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸

خدمت رسانی به مردم از نعمت‌های بزرگ الهی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت‌الاسلام محمد حاجی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر در آئین چله نوکری و خدمت شهر بردخون ضمن قدردانی از اینگونه فعالیت‌های مفید و ارزشمند، به بیان ارزش خدمت به مردم بویژه محرومین جامعه پرداخت و گفت: براساس منابع دینی، خدمت رسانی به مردم و رفع نیازهای آنها نعمتهای الهی هستند که اگر انسان از انجام آن خسته شوند، خدا این نعمت را از آنها برداشته و به دیگران عنایت میکند.

 

وی سپس با بیان نمونه هایی از تاریخ امامان معصوم علیهم السلام و براساس روایات، اظهار داشت: این خدمت رسانی ها، شروطی دارد و شرط اول آن رعایت شخصیت و ارزش اجتماعی و دینی افراد است، شرط دوم برخورد خوب در گفتار است و اگر کسی مالی برای بذل نداشته باشد، لااقل با خوش رفتاری و بکاربردن الفاظ خوب از شخص نیازمند عذرخواهی و طلب رزق حلال برای وی کند، شرط سوم داشتن اخلاص در کمک رسانی است.

 

در پایان ایشان قبولی این خدمتها و در مسیر اهلبیت بودن این کارها را از خداوند متعال خواستار شدند و آرزوی موفقیت و بهروزی را برای همه مردم بخش بردخون و شهرستان دیر کردند.

 

گفتنی است آئین چله نوکری از ۲۲ مردادماه آغاز و تا ۲۶ مردادماه در شهر بردخون ادامه خواهد داشت.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار