خبرهای داغ:
نمایشگاه اسوه با نمایش بخشی از اقدامات و دستاورد‌های پایگاه‌های مقاومت بسیجیان شهرستان نى‌ریز در قالب ۶ غرفه در مصلى نماز جمعه گشایش یافت.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۲۹
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نمایشگاه اسوه با نمایش بخشی از اقدامات و دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت بسیجیان شهرستان نى‌ريز در قالب ۶ غرفه در مصلى نماز جمعه گشایش یافت.

حجت الاسلام سيد محمود حسينى نماينده ولى فقيه و اما جمعه نى ريز، سرهـنگ هاشميان فرمانده ناحيه بسيج سپاه شهرستان نى‌ريز، سرهنگ كرمى فرمانده انتظامى شهرستان همراه با جمعى از مسئولين ديگر شهرستان از نمایشگاه پایگاه‌های اسوه بسیج شهرستان نى‌ريز در محل در مصلى نمازجمعه دیدن کردند.

نمایشگاه‌های اسوه به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان نى‌ريز، برپا و توانمندی‌ها و نمود اقدامات بسیجیان در بخش‌های مختلف، به نمایش گذاشته شد.

فرمانده سپاه شهرستان نى‌ريز در حاشیه بازدید از نمایشگاه اسوه این شهرستان، گفت: نمایشگاه‌های اسوه با هدف به نمایش گذاشتن بخشی از دستاوردهای بسیج و نیز شناسایی پایگاه مقاومت برتر و اسوه در شهرستان نى‌ريز برگزار شده است.

سرهنگ هاشميان افزود: پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج شهرستان، دستاوردهای خود را در عرصه‌ها و فعالیت های مختلف در این نمایشگاه‌ها در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

وى نمایش بخشی از فعالیت‌ و توانمندی‌های بسیج را از اهداف این نمایشگاه‌ها بیان کرد و افزود: شناسایی پایگاه‌های مقاومت برتر، انتقال تجربه و تقویت و کمک به سایر پایگاه‌ها در کمک به رسیدن به اهداف از اهم برپایی نمایشگاه اسوه در سطح شهرستان محسوب می‌شود.

فرمانده ناحيه بسيج سپاه نى‌ريز، اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، محصولات فرهنگی و هنری و ... را از بخش‌های مختلف این نمایشگاه‌ها اعلام و اضافه کرد: کارشناسان بعد از بازدید، براساس شاخص‌های از پیش تعیین شده، پایگاه‌های مقاومت بسیج را ارزیابی و برترین‌ها را برای حضور در جشنواره شهرستانی و پس از آن استانی، انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم بسیج، برگزاری جشنواره اسوه در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری است، گفت: برای ایجاد فضای رقابتی بین پایگاه‌های بسیج و ایجاد شور و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های اسلامی این جشنواره در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها