مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در پی حمله تروریستی به سومین حرم مطهر اهل‌بیت، حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از خادمان و زائران این حرم مطهر شد، پیام تسلیت صادر کرد. در این پیام آمده است:
کد خبر: ۹۵۳۳۳۷۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و خادمان در حادثه تروریستی آستان مقدس حضرت احمدبن موسی (ع) موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

بی شک این ترور تلخ و بزدلانه، بار دیگر نشان داد که دشمنان نظام، اسلام و انقلاب از ایجاد اختلاف و آشوب در بین ملت فهیم ایران ناامید گشته‌اند و با دست‌زدن به چنین اقدامات ناجوانمردانه‌ای قصد انتقام گرفتن از ملت و امت شهیدپرور ایران را دارند، امید است ملت بابصیرت و آگاه ایران اسلامی با شناخت شرایط حساس کشور و برنامه‌ریزی دشمنان برای القای آشوب و ناامنی در کشور، بار دیگر حمایت و همراهی خود را در حفظ امنیت و صیانت از اسلام و انقلاب به رخ دشمنان این مرزوبوم بکشند.

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه ناگوار به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور استان های فارس و سیستان و بلوچستان، از درگاه خداوند متعال برای خانواده شهدای والامقام صبر و اجری جزیل و برای مجروحان حادثه صحت و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

مهدی پیری

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار