زنجان - مسئول بسیج سازندگی کشور گفت:هدف دشمنان این است که در جامعه اسلامی بی هویتی را گسترش داده و در مقابل ارزش‌ها، ضد ارزش تولید و دروغ‌ و شایعه پراکنی می‌کند و واقعی جلوه می دهند و در این نبرد تمدنی باید جایگاه خود را بشناسیم.
کد خبر: ۹۵۳۳۳۰۸
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

هدف دشمن گسترش بی هویتی در جامعه اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار محمد زهرایی در دومین یادواره شهدای خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان با بیان اینکه باید نگاه کنیم در کجای تاریخ ایستاده‌ایم، وظیفه ما چیست و انتظار، ولی زمان از ما چیست، اظهار داشت: از روزی که قابیل سنگی بر سر هابیل زد و خون حق جاری شد در طول تاریخ همواره بین حق و باطل درگیری و نبرد وجود داشته و هم اکنون که در آخرالزمان هستیم این رویارویی به حد اعلای خود رسیده است.

وی با اشاره به صحنه نبرد تمدنی، گفت: اگر به
رویارویی تمدن غرب و جهان اسلام نگاه کنیم میبینم شیاطین به آخر خط رسیده اند و کار آن‌ها انداختن مومنان به جان هم است و از تمام حربه‌ها و ابزار‌های شیطانی و وسوسه انگیز برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی کشور به جنگ ترکیبی و چند وجهی دشمن در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شیطان به وسیله ایادی خود که همان استکبار است می‌خواهد دنیا را به بی هویتی برساند و از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کنند و ادعا دارد که خدایی وجود ندارد و اگر هم باشد هیچ تاثیری ندارد و با این دیدگاه می‌خواهند مکتب بیهوده گرایی ترویج داده و بشریت را به بی هویتی بکشانند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان این است که در جامعه اسلامی بی هویتی را گسترش داده و در مقابل ارزش‌ها، ضد ارزش تولید و دروغ و شایعه پراکنی می‌کند و واقعی جلوه می‌دهند و در این نبرد تمدنی باید جایگاه خود را بشناسیم.

سردار زهرایی به خطای محاسباتی دشمن اشاره کرد و گفت: قابیل فکر کرد با کشتن برادرش محبوب خداوند می‌شود، اما در واقع اینگونه نبود و همچنین در طول تاریخ مشاهده می‌کنیم در نوک قله حماسه بی‌نظیر عاشورا می‌درخشد.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس خطای محاسباتی دشمن این بود که رژیم بعث فکر می‌کرد می‌تواند در مقابل نظام ما بایستد و چند ساعته ایران را فتح کند و فتنه سال گذشته، با گزار‌های به نام امپراطوری رسانه‌ای و همراه کردن فریب خوردگان و جنگ روایت‌ها می‌تواند نظام را نابود کند و به قدری این موضوع را تکرار کرده بود که خودشان نیز باورشان شده بود و همه جبهه استکبار کنار هم جمع شدند و حتی برخی وزرای کشور‌های خارجی نیز حضور فیزیکی در میدان داشتند، اما نظام قدرتمندتر از حد تصور آن‌ها بود و فهمیدن گزاره رفتنی بودن نظام فضای مجازی بوده و در جنگ شناختی همه عقب گرد کردند.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: جنگ دشمنان فکر می‌کنند با ابزار مادی می‌توانند بر جبهه حق برتری پیدا می‌کند و با ناو‌ها و هواپیما‌ها و... می‌توانند نظام را به نابودی بکشانند، اما آن‌ها یک چیز نداشته و درک نکرده بودند آن هم اینکه با آدم‌هایی از جنس باور، با اراده وحامل ایدئولوژی خاص روبرو بودند.

وی تصریح کرد:ملت ایران از مکتب علوی و نهضت عاشورایی برخوردار است و وقتی از جهاد مخلصانه و کار صحبت می‌شود اینکه باورها، عقاید و ارزش‌ها جهادگران را به جلو می‌برد نه ابزار مادی و همانگونه که می‌بینیم ۷۲ تن در مقابل ۳۰ هزار نفر ایستاده و به پیروزی رسیدند و نهضت عاشورا تاریخ را به واسطه داشتن باور، عقاید قوی، ارزش‌ها تسخیر کرده است.

سردار زهرایی گفت:مردم ما در مکتب ائمه تربیت شده‌اند و افرادی که در این مکتب تربیت می‌شوند شهدایی مثل آرمان علیوردی و روح الله عجمیان و دیگر شهدا هستند و این چشمه همچنان جوشان است و افراد زیادی را در خود تربیت می‌کند.

وی در پایان گفت: همه ما مسئولان مدیون و موتور محرک برای مردم هستیم و باید الگوسازی انجام دهیم و به عمل و رفتار خودمان توجه و درست عمل کنیم، زیرا آدم‌های تحول ساز جهادی بقیه، را به پیش می‌برند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار