فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:رسالت خبرنگاران رسالتی نورانی است که راه این انقلاب را بر همگان روشن می‌کند.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۴۰
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار امان‌الله گشتاسبی شامگاه امروز و در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به همت سازمان بسیج رسانه استان کردستان در سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: امروز رسالت بزرگی که بر دوش اصحاب رسانه است بازتاب و تبیین و اقدامات و تلاش‌هایی است که این نظام مقدس طی سال‌ها خدمت به مردم به سرانجام رسانده است.

وی افزود: رسالت خبرنگاران رسالتی نورانی است که راه این انقلاب را بر همگان روشن می‌کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان داشت: خبرنگاران ما امروز توانسته اند در مقابل همه هجمه‌ها و شیطنت‌های جبهه کفر بایستاند و حقانیت این نظام مقدس را در جهان طنین انداز کنند.

سردار گشتاسبی گفت: امروز همه ما تکلیف داریم که در مقابل خون شهدا و امامین انقلاب ادای دین کنیم و عملکرد خوبی از دستاورد‌های این انقلاب ارائه نماییم.

وی افزود: ما باید تمام تلاش خود را برای سربلندی این نظام در تریبون رسانه به سرانجام برسانیم چرا که دشمن امروز با جنگ نرم و امپراطوری رسانه‌ای که در اختیار دارد در تلاش است تا چیزی غیر از واقعیت در مورد این نظام به جهان نشان دهند که وظیفه یک رسانه و یک خبرنگار این است که با قلم خود مانند سلاحی در مقابل این دشمنان بایستند.

وی خاطر نشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی الگویی برای جهانیان است پس باید تکلیف و رسالت خود را در مقابل این نظام جامعه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار