فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد

تفکر بسیج راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: تفکر بسیج که ریشه در نهضت عاشورا و حماسه‌های دفاع مقدس دارد می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۹۴
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

تفکر بسیج راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در دوره توانمندسازی تربیتی سرگروه‌های نقش آفرین ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران این شهرستان گفت: دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی، افزایش سطح ‏دانش و آگاهی سرگروه های حلقه صالحین برگزار می‌شود.

وی سرگروه‌ها را سر پنجه اصلی در شبکه تربیتی بسیج دانست و افزود: امروز چشم طمع دشمنان به آینده سازان ایران اسلامی معطوف شده تا از راه فرهنگی به مقابله با نظام اسلامی بپردازند لذا نقش سرگروه‌های بسیج در حوزه بصیرت‌افزایی و جریان شناسی این نسل بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: تفکر بسیج که ریشه در نهضت عاشورا و حماسه‌های دفاع مقدس دارد می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد. 

سرهنگ مهجوری بصیرت را بزرگترین سلاح در مقابله با دشمن دانست و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند با بهره‌گیری از جوانانی که در مکتب تعلیم و تربیت بسیج پرورش یافته‌اند قله‌های پیشرفت و توسعه را فتح کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در تمامی سال‌های انقلاب اسلامی آموزه‌های تربیتی خود را در میدان عمل نیز به اثبات رسانده است و نمونه آن هم حضور نیروهای بسیجی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در مقاطع مختلفی است که نظام نیاز داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات