مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع)

پیام تسلیت ششمین سالگرد شهادت محسن حججی

حجت‌الاسلام مرهونی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) بمناسبت ششمین سالگرد شهادت محسن حججی پیام تسلیت صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۳۹
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛حجت الاسلام مرهونی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت ششمین سالگرد شهادت محسن حججی پیام تسلیت صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهید عزیز و سرافراز «محسن حججی» بدون تردید جلوه ای بارز از «اصحاب الحسین» است.

مشی و سلوک این شهید بزرگوار که او را تا آخرین لحظه هم چون سروی ایستاده در برابر شقی ترین انسان ها استوار نگاه داشته بود، یکی دیگر از نشانه های امتداد جوشش خون عاشوراییان در رگ های شاگردان امام راحل عظیم الشان و مقام عظمای ولایت است و این حقیقت که اندیشه مقاومت منبعث از انقلاب شکوهمند اسلامی، می تواند تا همیشه تاریخ نمادها و نمودهای روشن و ماندگاری را عرضه بدارد.

بدون شک جوانان بصیر و آزاده امت اسلامی و به ویژه جوانان مومن و انقلابی ایران زمین، با الگو گیری از این شهید عزیز و سایر مصادیق سلحشوری و ایستادگی، راه آن ها را با صلابت و شکوه بیش از پیش ادامه می دهند و تا نابودی کامل جریان باطل از پای نخواهند نشست.

اینجانب فرارسیدن ششمین سالگرد شهادت این شهید عزیز را خدمت همه عزیزان بخصوص خانواده محترم این شهید تسلیت عرض نموده و تداوم راه او را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

مهدی مرهونی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی 

ارسال نظرات
آخرین اخبار