در راستای کمک به تولید برق و کسب درآمد برای خانواده ها، طرح جهاد روشنایی در اردکان آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۲۹۵
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با بیان اینکه طرح جهاد روشنایی در راستای ماموریت محوله به بسیج سازندگی در سطح کشور در حال انجام است، افزود: این طرح در راستای کمک به تولید برق و کسب درآمد برای خانواده‌ها اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی گفت: در شهرستان اردکان بیش از صد نفر متقاضی این طرح ثبت نام کرده اند که بصورت مرحله‌ای نصب پنل‌های خورشیدی در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار داشت: این طرح در شهرستان اردکان به همت بسیج سازندگی و با همکاری مسئولین و مشارکت خوب مردم اجرا می‌شود و در این مرحله نصب پنل‌های خورشیدی برای ١۵ خانواده اردکانی در دستور کار است که به تدریج نصب و راه اندازی این پنل‌ها برای همه خانواده‌های ثبت نام شده انجام خواهد شد.

مدیر شرکت هوشمند پرتو توان نیز در این زمینه گفت: ارائه تسهیلات جهت ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی خانگی به همت بسیج سازندگی در حال انجام است که مبلغ ١٣٠ میلیون تومان تسهیلات در اقساط ٧ و ٨ ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود.

علی کاظمی اظهار داشت: یک نیروگاه ۵ کیلو وات اگر بصورت صحیح نصب شود ماهیانه بین ٢ الی ٢/۵ میلیون تومان درآمد دارد.

وی، مهمترین وظیفه متقاضیان ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی را حفظ و نگهداری پنل ها، انجام بازدید‌های دوره ای، نظافت سامانه‌ها و کنترل میزان انرژی تولیدی دانست.

مدیر شرکت هوشمند پرتو توان گفت: پنل‌های استفاده شده در این طرح دارای ٢۵ سال گارانتی است که روزانه حدود ٣٠ الی ٣۵ کیلو وات ساعت برق تولید می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار