تجمع اعتراض‌آمیز بازاریان و اصناف در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۲۶۵
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

عبدالبصیر شهنواز مسئول بسیج اصناف سپاه شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار بسیج در خاش؛ ضمن انزجار شدید از دولت سوئد ودانمارک و محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم بیان کرد: در پی این اقدام ننگین از تمامی علما و‌اندیشمندان تمامی ادیان الهی در یک حرکت سراسری این بلیه زشت که ناشی از تحرکات جریان‌های صهیونیستی و محصول نحله‌های شیطانی است را محکوم کنند.

وی تصریح کرد: از سران کشور‌های اسلامی و همچنین از دولت جمهوری اسلامی و قوه قضاییه می‌خواهیم ضمن محکومیت شدید این اقدام رذیلانه، با طرح شکایت در محافل حقوقی بین‌المللی و سازمان ملل، دولت‌های دین ستیز و معنویت ستیز سوئد ودانمارک را وادار به عذرخواهی کرده و این دولت را با اعمال برخی تحریم‌ها مجازات نمایند.

وی افزود: به‌عنوان یک مسلمان وظیفه شرعی و انقلابی خودمی دانیم در این تجمع شرکت کرده هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کنیم.

وی ادامه داد: به عنوان یک پیشنهاد عملی از سازمان کنفرانس اسلامی می‌خواهیم با توجه به افزایش سازماندهی شده این اهانتها، دفتر پیگیری ویژه در این سازمان ایجاد نموده و اقدامات لازم را به عمل آورد.


نوراحمد هاشمزهی رئیس اتاق اصناف شهرستان خاش نیز درحاشیه این تجمع گفت: قرآن کریم کتاب هدایت بشریت است هیچگاه هتک حرمت به ساحت قرآن را برنمی‌تابیم و بر خود واجب می‌دانیم از این کتاب آسمانی سراسر نو رو هدایت پاسداری کنیم.

وی اذعان کرد: ما از کشور سوئد می‌خواهیم این هتاک را به کشور عراق تحویل دهند تا مطابق قانون آن کشور مجازات شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار