در این پیام فرمانده ضمن قدردانی از جامعه با ایمان و پر از امید خبرنگاران، گفت:این روز که مصادف با شهادت شهید محمود صارمی عزیز است را به تمامی عزیزان تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی می‌دارم.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۸۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم به مناسبت روز خبرنگار:
باسمه تعالی
سلام علیکم
هفدهم مرداد روز خبرنگار، روز پاسداشت، تکریم و تقدیر از مجاهدان عرصه آگاهی بخشی، روشنگری و تبیین است. در دوره معاصر خبرنگاران به عنوان پیشتاز و حلقه واسط بین رسانه با صحنه تحول، رویداد و مخاطب، جایگاه ویژه و انکار ناپذیری را به خود اختصاص داده اند.
در روزگاری که بسیاری از رسانه‌های غربی، ابزار دست استکبار جهانی برای ترویج دروغ، خشونت، اهانت، تهمت، بی اعتمادی و نفاق بوده و دیکتاتوری رسانه‌ای غرب در صدد سرپوش گذاشتن بر حقایق و پدیده‌های مهم و ارزشمند و جهانی همانند اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه)، انقلاب اسلامی و مقاومت است، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای کشور با احساس مسئولیت انقلابی و حرفه‌ای همواره برای نمایش عظمت و ایستادگی ملت ایران و پایبندی آنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف با حضوری فداکارانه، روشنگری متعهدانه همراه با خردورزی برای پیشرفت ایران اسلامی و شکل دهی تمدن نوین اسلامی قدم بر می‌دارند.
اینجانب ضمن قدردانی از جامعه با ایمان و پر از امید خبرنگاران، این روز که مصادف با شهادت شهید محمود صارمی عزیز است را به تمامی عزیزان تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی می‌دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار