رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران تاثیر بسزایی در روایت صادقانه رویدادها و انعکاس حقایق در جامعه دارند.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۲۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

پوریا یاسینی درخصوص نقش خبرنگاران در جامعه در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: خبرنگاران نقش بسیار مهم و حساسی در جامعه دارند، آن‌ها به عنوان پاسخگوی اطلاعات و خبر هستند و با تلاش برای گسترش دانش و آگاهی عمومی، به ترویج دموکراسی و افزایش شفافیت کمک می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان افزود: روز خبرنگار به عنوان یک فرصت برای تقدیر از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران در رسیدن به حقیقت و اطلاع‌رسانی صحیح است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش بسیار مهمی در جامعه دارند، اضافه کرد: آنان با حضور در صحنه‌های مختلف، اطلاعات صحیح و دقیق را به مردم منتقل و در جریان قضایای جامعه قرار می‌دهند.

یاسینی گفت: روز خبرنگار فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمت این قشر تاثیرگذار بی ادعا است، همچنین، این روز فرصتی است تا به مسائل و مشکلاتی که خبرنگاران با آن‌ها مواجه هستند، توجه کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان ضمن تشکر و قدردانی از خبرنگاران بیان کرد: با تلاش‌های رسانه‌ها، می‌توانیم به جامعه‌ای آگاه و پویا دست یابیم، خبرنگاران تاثیر بسزایی در روایت صادقانه رویدادها و انعکاس حقایق در جامعه دارند

ارسال نظرات
آخرین اخبار