فرمانده ناحیه مقاومت گلوگاه:

رشد و پیشرفت کشور در گرو حق‌جویی و مجاهدت در عرصه آگاهی است

ساری-فرمانده ناحیه مقاومت گلوگاه گفت:دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور در گرو حق‌جویی و مجاهدت در عرصه آگاهی است.
کد خبر: ۹۵۳۱۹۴۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

رشد و پیشرفت کشور در گرو حق‌جویی و مجاهدت در عرصه آگاهی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ علی حسنعلی‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت گلوگاه در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به سربازان خط مقدم جبهه اطلاع‌رسانی تبریک گفت؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

در ۱۷ مرداد مناسبتی به نام روز خبرنگار در تقویم رسمی ایران به ثبت رسیده است که فرصتی گرانبها و ارزشمند است برای پاسداشت مقام بزرگ تمامی افرادی که با عنوان خبرنگار در راه آگاهی‌بخشی و روشنگری جان خود را فدای جامعه خود کرده‌اند.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست.

بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

اینجانب ضمن گرامی داشت هفدهم مردادماه؛ سالروز شهادت "محمود صارمی" و روز خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت است را تبریک عرض می‌نمایم.

از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم؛ و من الله توفیق

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار