خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زینب عجب شیر:

مسجد اهمیت ویژه ای درتربیت کودکان دارد

تبریز- فرمانده حوزه حضرت زینب(س) عجب شیر گفت: دوران کودکی و نوجوانی از حساس ترین دوران تربیت بوده و والدین با داشتن آگاهی نسبت به امورات تربیتی دینی و اخلاقی می توانند فرزندان خود را با مسجد آشنا کنند.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۹۰
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رباب بدوی در جمع جوانه‌های صالحین بسیج افزود: یکی از روش های تربیت کودکان، شرکت دادن آنان در مراسمات و مکان های مذهبی است. که یکی از روش های مؤثر برای آشناسازی آنان با ارزش های اسلامی است.
وی تشریح کرد: ایجاد صحنه‌های جذاب و تشویقی از مناسبت‌ها و برنامه‌های دینی و انقلابی برای کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 بدوی تاکید کرد: طرح جوانه های صالحین و برگزاری کلاس های شاد و جذاب از جمله نقاشی، بازی و سرگرمی یکی از راه های جذب کودکان به مساجد می باشد.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و بسیج کارکردهای مسجد افزایش یافته و فقط به بعد عبادی آن پرداخته نشد بلکه امورات فرهنگی، اجتماعی و فعالیت بسیج مردمی در عرصه های مختلف مساجد هستیم.
فرمانده حوزه حضرت زینب(س) گفت: ایام اوقات فراغت تابستان یکی از فرصت‌هایی است که می‌توان با زمینه سازی و برنامه ریزی مناسب شاهد حضور کودکان و نوجوانان در مسجد و پایگاه بسیج باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار