مسئول سازمان بسیج رسانه استان تهران رسانه را بازوان اصلی شکل دهی افکار عمومی دانست و گفت: اصحاب رسانه روایت ساز، تبیین کننده و روشنگر و هدایتگران جامعه هستند.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۳۱
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

 

  مصطفی قاضی زاده مسئول سازمان بسیج رسانه استان تهران در حاشیه همایش«پیشرفت ایران قوی با خبرنگاران امیدآفرین» در گفتگو با خبرنگار بسیج شهرستان فیروزکوه ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه، گفت: ۱۷ مرداد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شجاع، جسور، و متعهد شهید “محمود صارمی” به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است لذا این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

قاضی زاده با بیان اینکه رسانه‌ها نقش محوری در اقناع افکار عمومی دارند، افزود: رسانه بازوان اصلی شکل دهی افکار عمومی است و اصحاب رسانه روایت ساز، تبیین کننده و روشنگر و هدایتگران جامعه هستند.

این مقام مسئول   به نقش کلیدی اصحاب رسانه در جبهه‌ی مقدم جهاد تبیین و منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و عکاسان خبری حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان هستند و به خوبی می‌توانند موضوعات امیدآفرینی، رشد تولید و مهار تورم و … را با اخبار و به روایت کشیدن عکس به مردم منتقل کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ ترکیبی قرار داریم، خاطرنشان کرد: معاندین، مخالفان و دشمنان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در صدد ناامیدی جوانان، تحریف واقعیت و حقایق انقلاب، شبهه و اختلاف افکنی در جامعه ایران اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: در این جنگ نرم و در راستای ایفای جهاد تبیین؛ اصحاب رسانه که در خط مقدم این جبهه هستند باید جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و در مقابله با شبهه افکنی دشمن ایستادگی کنند تا دشمن، ابزاری برای هجمه افکنی نداشته نباشد.

 

خبرنگار بسیج/طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار