خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی مجد:

خبرنگاران جهادگران عرصه بیداری مردم هستند

همدان-امام جمعه تویسرکان با اشاره به اینکه خبرنگاران جهادگران عرصه بیداری مردم هستند، گفت: با توجه به آغاز ثبت نام  اولیه افراد برای شرکت در انتخابات مجلس، مهمترین وظیفه شما و ما حفظ وحدت در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۳۱۸۳۰
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در دیدار خبرنگاران شهرستان تویسرکان، در آستانه روز خبرنگار، خبرنگاران را سفیران امیدبخش دانست و اظهار کرد: امیدآفرینی توسط خبرنگاران بسترساز امنیت در جامعه است.

وی افزود: شما خبرنگاران در عین حال که ضعف‌ها و نقص‌ها را شفاف و بدون سیاه نمایی بیان می‌کنید، در کنار آن توانایی‌ها را هم بدون بزرگ نمایی بیان کنید؛ اینجا است که مردم به سوی شما سوق پیدا خواهند کرد و گرنه فقط به ضعف‌ها و یا توانایی‌ها پرداختن باعث سلب اعتماد مردم از شما خواهد شد.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه خدامحوری، حق محوری و حق طلبی کار اصلی خبرنگار است، گفت: خبرنگار خدامحور، حق محور و حق طلب متعهد و دارای وجدان کاری باید مطلب خود را با ظرافت به مخاطب خود منتقل کند تا مخاطب به او اعتماد کند و این اعتماد می‌تواند بسترساز کارهای حرکت‌های بعدی باشد.

وی حفظ وحدت را از دیگر وظایف خبرنگاران عنوان کرد و گفت: باید موقعیت نظام جمهوری اسلامی را مدنظر قرار دهید که اگر وحدت شکسته شود به طور قطع دچار خسران خواهیم شد.

حسینی مجد با اشاره به اینکه خبرنگاران جهادگران عرصه بیداری مردم هستند، تصریح کرد: با توجه به آغاز ثبت نام  اولیه افراد برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، مهمترین وظیفه شما و ما حفظ وحدت در جامعه است، در کنار تشویق و ترغیب مردم در پای صندوق‌های رأی حفظ وحدت را اصل کار قلمداد کنیم، نباید در عرصه  تبلیغات انتخابات فضا را به گونه‌ای غبارآلود کنیم که چهار سال وحدت تحت الشعاع زمان کوتاه تبلیغات انتخابات قرار گیرد.

وی با تاکید بر روایت درست از واقعه گفت: سرعت، دقت و صحت از ارکان مهم خبر است که این سه اصل باید به موازات هم جلو بروند وگرنه مخاطب ما در پیشی گرفتن هرکدام از این اصول از هم، نسبت به ما تشکیک و از ما فاصله خواهد گرفت چراکه اعتماد مردم در گروه رعایت این سه اصل است.

در پایان این دیدار، امام جمعه تویسرکان با اهدا هدیه از زحمات خبرنگاران تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار