فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رودان

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان

ضمن تقدیر از تلاش های پزشکان ، پرستاران و کلیه کادر بهداشت و درمان در دوران شیوع کرونا ، یادی از شهدای پزشک و پرستار نمود و ایثار و فداکاری آنها را ستودنی دانست
کد خبر: ۹۵۳۱۶۳۶
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

 

 

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان

 

جلسه هماهنگی برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان با حضور سرهنگ‌پاسدار محمد سالاری فرمانده سپاه ناحیه رودان، دکتر علیمراد مدیر شبکه بهداشت و درمان و اعضاء جامعه پزشکی شهرستان برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛جلسه هماهنگی برنامه های سازمان بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان با حضور سرهنگ‌پاسدار محمد سالاری فرمانده سپاه ناحیه رودان، دکتر علیمراد مدیر شبکه بهداشت و درمان و اعضاء جامعه پزشکی شهرستان در دفتر مدیریت شبکه و با موضوعات همکاری در تشکیل موکبهای اربعین ،جهاد تبیین، عفاف و حجاب، جوانی جمعیت و خدمت به مردم برگزار شد . 

 

در ابتدای این جلسه حبیب مهدوی نیا مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان گزارشی از برنامه ها و فعالیتهای مشترک انجام شده بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان را ارائه نمود و ابراز امیدواری کرد این همکاریهای با همین رویکرد بسیجی وار ادامه یابد .

 

سرهنگ پاسدار محمد سالاری فرمانده سپاه ناحیه رودان در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های پزشکان ، پرستاران و کلیه کادر بهداشت و درمان در دوران شیوع کرونا ، یادی از شهدای پزشک و پرستار نمود و ایثار و فداکاری آنها را ستودنی دانست .

وی در ادامه به معرفی برنامه های بسیج جامعه پزشکی پرداخته و گفت: بسیج جامعه پزشکی مأموریت های ۴ گانه دارد که راهبرد و نقشه راه را ترسیم می کند. امداد ودرمان ، امور فرهنگی، حلقه های صالحین، برنامه های علمی،آموزشی وپژوهشی از مواردی بود که وی به آنها اشاره نمود.

 

دکتر علیمراد نیز ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ صادقی فرمانده سابق سپاه ناحیه رودان که در دوران شیوع کرونا با همکاری ، همدلی و تلاش های دلسوزانه ، دوشادوش کادر درمان با بحران کرونا مقابله کردند اظهار داشت : کارکنان حوزه بهداشت و درمان همچنان با تفکر بسیجی آماده همکاری با بسیج و سپاه در عرصه های خدمت رسانی به مردم هستند.

وی ضمن تشکر از زحمات بسیج جامعه پزشکی افزود : خدمت به خلق شیرینی کار جهادی است و بسیج جامعه پزشکی همیشه در خط مقدم خدمت رسانی و انجام برنامه‌های جهادی بوده است .

در این جلسه مصوب شد همکاری همه جانبه سپاه ناحیه رودان با شبکه بهداشت و درمان شهرستان در برنامه جوانی جمعیت انجام پذیرد ، شبکه بهداشت و درمان شهرستان در موضوع قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین و شورای امربه معروف و نهی از منکر خاص عفاف و حجاب فعالیت و جلسات بیشتری تشکیل و گزارش اقدامات از طریق بسیج جامعه پزشکی به سپاه ناحیه رودان ارسال نمایند. 

و بسیج جامعه پزشکی شورای مدیریتی خود را تکمیل و جذب جدید خود را بر اساس برنامه سال انجام و در سامانه های مربوطه ثبت نماید

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار