خبرهای داغ:
کلنگ ساخت مسجد النبی(ص) روستای سادات علوی از توابع بخش مرکزی شهرستان کرخه با حضور امام جمعه محترم شهرستان کرخه جانشین محترم سپاه ناحیه کرخه و جمعی از اهالی روستا در زمین محل احداث این مسجد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۵۰
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

در این مراسم جناب سروان پاسدار سید عیسی فواضلی جانشین سپاه کرخه، مسجد را پایگاه معنوی، سیاسی و فرهنگی مسلمانان دانست و افزود: بسیج و بسیجی‌ها از دل مسجد بپا خواستند و باید از ظرفیت مسجد در جهت خنثی کردن جنگ نرم استفاده شود.

 

امام جمعه محترم شهرستان کرخه حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد امیری با بیان اینکه مساجد محل دینداری هستند و ایمان به خدا، اقامه نماز، زکات و نسبت مبدا با معاد از ویژگی‌های انسان‌های است که در ساخت مساجد همت دارندخاطر نشان کرد: در صدر اسلام مساجد از عوامل اصلی اسلام برای قضاوت، امنیت، رفع دسیسه و جنگ و حتی رحمت به فقرا بود و انقلاب اسلامی ایران هم از مساجد آغاز شد. جنگ در مساجد اداره شد و فتنه هم در مساجد سرکوب شد.

 

امام جمعه محترم شهرستان کرخه با اشاره به درخواست مردم این روستا مبنی بر ساخت این مسجد گفت: این مسجد با مشارکت خیرین روستا با اهدای 300 متر مربع زمین جهت احداث این مکان مقدس و ساخت زیر بنای 200 متر مربع، ساخته خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که این روستا در فاصله ۵ کیلومتری از مرکز شهرستان کرخه قراردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها