خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عجب شیر:

مسلمانان باید هر جا و هر زمان نیاز بود مطیع رهبر باشند

تبریز- فرمانده سپاه عجب شیر گفت: عاشورا روزی به درازای کل جهان و سرزمینی به وسعت کل جهان هستی است مسلمانان باید موقعیت خود را نسبت به امام و شرایطی که قرار دارند بشناسند و هرجا امام و ولیشان نیاز به کمک داشته باشد حاضر شود.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۳۸
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی در جمع بسیجیان گردان امام حسین(ع) عجب شیر افزود: عاشورا سراسر درس پیام و عبرت است اگر صرفا مجالس راز بگیریم و از فلسفه قیام امام و مسائل روزگار خود غافل باشیم این اهمیتی ندارد.
وی با اشاره به خصوصیات رفتاری اصحاب امام حسین علیه السلام بیان کرد: مومنان واقعی چون کوه فولادین هستند و هیچ چیز نمی‌تواند ایمان راسخ آن ها را در هم بشکند.
رشیدی اظهار داشت: دفاع مقدس جلوه و پرتویی از نهضت اباعبدالله الحسین بود عالی‌ترین مضامین عرفانی و اسلامی و اخلاقی در آنجا مشاهده می شود.
وی افزود: جنگ تحمیلی ما پر از حبیب بن مظاهرها بود که لحظه‌ای از امام خود دست بر نداشتند و تا آخرین لحظه خون برای اسلام و انقلاب جنگیدند. 
رشیدی تاکید کرد: امروز جامعه ما مسئولان و مردم باید هوشیار باشند شمرها زمان خود را بشناسند بدانند در زمین چه کسی قرار دارند کسی که داروهای سرطانی و نیازهای دارویی نوزادان و بیماران را تحریم می‌کند هیچ فرقی با حرمله ندارد.
ارسال نظرات