خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) استان اصفهان:

تحقق محله ی اسلامی با کمک و محوریت پایگاه های مقاومت بسیج انجام خواهد گرفته شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) استان اصفهان گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم مجموعه بسیج ، تحقق محله ی اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۱۶
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام صادق (ع) استان اصفهان: سرهنگ قاسمیان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) امروز در نشست هم اندیشی و اندیشه ورزی معتمدین و مسئولین محلات در راستای تحقق محلات اسلامی ، اظهار کرد: تحقق محله اسلامی جزو چشم‌اندازهای بسیج بوده و زمینه و بسترساز فراهم شدن عمومی این مهم است.

وی با بیان این‌که بسیج نقش‌آفرینی مهمی در تحقق دولت و محلات اسلامی دارد، اظهار داشت: مسیر نمود تحقق مردم سالاری اسلامی بوده و به عنوان پیش قراول مسیر انقلاب است.

سرهنگ قاسمیان ادامه داد: مسائل و مشکلات محلات باید توسط معتمدان و اعضای شورای اسلامی با نگاه همه‌جانبه و محوریت ائمه جماعات مساجد، احصا شود و دستگاه‌های اجرایی را برای حل آنها پای کار آورد.

وی افزود: تمرکز اقدامات بصیرتی، اعتقادی و حتی مسایل اقتصادی با محوریت مسجد می‌تواند منجر به جذب جوانان شود و اثرات خوب و موثری داشته باشد.

وی ادامه داد: محله‌ای است که مردم به ویژه جوانان آن با تأسی از تعالیم اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و با بهره‌مندی از همه‌ی ظرفیت‌ها در جهت پی‌ریزی تمدن نوین اسلامی، محیط زندگی خود را علاوه بر پیراستن از آسیب‌ها، معضلات و کاستی‌ها، به نشاط، امید، شکوفایی، خدمت رسانی و ... آراسته می‌نمایند.

وی تاکید کرد: جهاد فرهنگی و تربیتی در دوران کنونی ضروری‌ترین کار در پایگاه‌های مقاومت بسیج است و کاری جهادی است که قرار است در برابر دشمن انجام شود.

قاسمیان در پایان گفت: اصول حاکم بر تحقق محله‌ی اسلامی شامل : اسلام محوری - مردم سالاری - مسجد محوری و مدیریت و راهبری متعهدانه خواهد بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار