اولین مرحله از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با پیشتازی و افتخار آفرینی بانوان دونده استان یزد به پایان رسید.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۱۱
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

مسابقات لیگ بزرگسالان در مرحله اول باشگاه‌های کشور به مدت دو روز با حضور ورزشکاران در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

در این مسابقات با افتخار، فاطمه محیطی‌زاده مقام اول هفتگانه را با حضور رقبای مدعی از باشگاه‌های مختلف کسب کرد و همچنین مریم کاظمی نیز صاحب مقام اول در پرش سه گام شد.

دیگر بانوی دونده یزد، سمیرا کردعلی در رقابتی نزدیک به مقام دوم پرش با نیزه و همچنین مقام دوم امدادی ۱۰۰*۴ را بدست آورد و برگ زرین دیگری را برای دو و میدانی استان یزد خلق کرد.

ساناز امیری‌پور مقام سوم ۱۰۰متر و مقام سوم ۲۰۰ متر و مقام اول ۱۰۰*۴، فاطمه خدایی مقام چهارم پرش با نیزه و فاطمه ادبی مقام پنجم ۱۰۰مانع و مقام دوم امدادی۱۰۰*۴ را کسب کرد.

همچنین در این مسابقات، دیگر بانوی دوند یزد یعنی زهرا حفظی مقام پنجم پرش طول و فاطمه سرافراز مقام هفتم پرش ارتفاع و مقام ششم ۱۰۰مانع را بدست آوردند و افتخار آفرین شدند.

در لیگ دو‌و‌میدانی بانوان کشور پنج تیم شامل چادر ملو اردکان یزد، دانشگاه آزاد اسلامی، گل‌گهر سیرجان کرمان، مقاومت همدان و تکنیک برتر بابلسر حضور دارند و مرحله دوم اعلام می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار