خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول گفت : افراد شایسته و توانمند از هر قومیت نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند.
کد خبر: ۹۵۳۱۲۸۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام بهرام پور در خطبه‌های نماز جمعه دزفول افزود: ۱۶ مردادماه به عنوان پیش ثبت نام کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی اعلام شده است البته قاعدتا ثبت نام نامزد‌ها باید آذرماه برگزار شود، ولی برای بررسی بیشتر، زودتر انجام می‌شود.ثبت نام افراد شایسته و توانمند در انتخابات مجلس

 

وی ادامه داد: طبق گفته امام راحل جمهوری اسلامی میخواهیم نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد؛ باید یک مدل دموکراسی را به نمایش بگذاریم که نمونه آن در دنیا وجود ندارد.

 

امام جمعه دزفول بیان کرد: امروز نیز عرصه انتخابات جدیدی است؛ دوستانی که می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند، شایستگی حل مشکلات را دارند و می‌توانند تاثیرگذار باشند و راه شهدا را ادامه دهند وارد صحنه شوند.

 

حجت الاسلام بهرام پور گفت: حکومت در اسلام حاکمیت ولایت فقیه است و او باید تعیین کننده همه چیز باشد؛ مراجع بزرگوار و امام خامنه‌ای نگاهشان این بود که جمهوری اسلامی با نظر، حضور، پیگیری و رای مردم همراه باشد لذا همه این‌ها را در قالب اسلامیت به دنیا عرضه کردند.

 

حجت الاسلام بهرام پور با تاکید بر لزوم افزایش گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر گفت: نیروی انتظامی و قوه قضائیه باید همراه شوند و در قالب صحیح و قانونی با مظاهر فسق برخورد کنند.

وی افزود: پیشنهاد شده برای رسیدگی مطالبات مردمی و به ثمر رساندن مطالبات گروه‌های تخصصی امربه معروف و نهی از منکر در موضوعات مختلف تشکیل شود.

 

خطیب جمعه دزفول در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای واقعه مکه در سال ۶۵ ادامه داد: یکی از این شهدا شهید بادروج معاون فرمانده لشکر حضرت، ولی عصر (عج) است که یاد این شهدای گرانقدر را گرامی می‌داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها