مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: عملیات خط کشی یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان ایلام تا قبل اربعین انجام خواهد شد
کد خبر: ۹۵۳۱۱۹۷
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید زاهدین چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در راستای افزایش ایمنی راه های مواصلاتی استان سال گذشته عملیات خط کشی ۶ هزار کیلومتر از راه ها انجام شده است.

 

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز عملیات خط کشی ۲ هزار از راه های استان شروع شده که خط کشی هزار و ۵۰۰ کیلومتر از این مقدار تا قبل از شروع ایام اربعین انجام خواهدشد.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به اینکه، شانه سازی، لکه گیری و نصب نیوجرسی از دیگر اقدامات اجرایی در راستای ایمنی و حریم راه‌ ها است، 

ادامه داد: خط کشی راه ها به عنوان یکی از علائم ایمنی بطور مستقیم در دید راننده قرار دارد و یکی از با صرفه ترین علائم می باشد.

 

چشمه خاور خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا از ابتدای سال تاکنون تعداد ۷ هزار و ۲۱۰ عدد تابلو و علائم ایمنی در محورهای استان نصب و تعمیر شده است.

 

راهداری در بخش راهسازی نیز پروژه های مهمی در مناطق مختلف استان از جمله ایوان، واریانس کنجانچم، پل صلواتی، واریانت سه راهی جندالله و ورودی مهران در دست اجرا دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار