جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهر پرند، فرماندار شهرستان رباط کریم و دیگر اعضای ستاد در محل دفتر امام جمعه شهر پرند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۹۹۴
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

  در ابتدای جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهر پرند که با حضور اعضا برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل کاظمی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهر پرند پیرامون موضوع اهمیت و جایگاه عفاف و حجاب در کشور جمهوری اسلامی ایران و فعالیت های معاندان با نشانه گرفتن حجاب در جامعه و چگونگی مقابله با روش صحیح و قانونی و معقول امر به معروف و نهی از منکر با اشخاص و بانوانی که توسط دشمنان و متأثر از اخبار رسانه ها و تولیدات فضای مجازی و محتواهای دروغین در یک جنگ رسانه ای تمام عیار علیه ایران اسلامی به بدحجابی و بی حجابی در جامعه اقدام میکنند، موضاعتی را مطرح کرد.

فرماندار شهرستان رباط کریم در ادامه جلسه لازمه ایجاد یک جامعه توانمند را زنده نگه ‌داشتن امر به ‌معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: با توجه به نقش مهم آموزش‌ و پرورش در ترویج این امر مهم، اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند به‌ عنوان یک تسهیل‌گر در این زمینه به آموزش ‌و پرورش کمک کند.

احمدی افزود: یکی از راه‌های ترویج و گسترش معروفات و دوری از منکرات در جامعه تزریق آگاهی‌های مناسب از طریق تبلیغات محیطی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

وی تلاش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر را نیازمند عزمی ملی دانست و گفت: با توجه به هجمه های گسترده دشمنان، تلاش ها باید مضاعف شود.

احمدی عنوان کرد: تنها راه ایمن‌سازی مردم از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و توجه به این فریضه باید از سوی خانواده‌ها نیز با حساسیت خاصی دنبال شود زیرا هرچه آموزش در خانواده‌ها بیشتر و بهتر انجام شود، تبعات کمتری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

فرماندار رباط کریم گفت: هدف ما از امر به معروف و نهی از منکر دیگران، جذب آنان است؛ لذا باید در شرایط مختلف و با توجه به ویژگی های فرد یا افراد مورد نظر، به طرق متفاوت عمل کرد.

رئیس دادگستری و دادستان شهرستان رباط کریم، جانشین فرمانده سپاه حیدر کرار (ع) پرند و دیگر اعضا پیرامون موضوع عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر با اعلام حمایت قوه قضائیه، نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج از آمرین به معروف طبق قانون همچنین برنامه ریزی و اقدامات قانونی با روش های دینی و اسلامی و صحیح با ناهنجاری های اجتماعی و هنجارشکنان عفاف و حجاب و سوءاستفاده دشمنان از هرگونه برخورد ناشایست و سلیقه ای آمرین و موضوعات مرتبط در شهرستان رباط کریم و پرند مطرح و تصمیم گیری شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار