مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساری درگفتگو با بسیج:

۲۵۰۰ راس دام سبک و سنگین رایگان واکسینه شدند

ساری-مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساری از برگزاری ۱۰ اردوی جهادی دامپزشکی تا کنون در سطح روستا‌های ساری باهمت گروه جهادی شهید رادمهر خبر داد و گفت:۲۵۰۰ راس دام سبک و سنگین رایگان واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۲۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

۲۵۰۰ راس دام سبک و سنگین رایگان واکسینه شدند

خبرگزاری بسیج، سید جواد نبوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری از برگزاری اردوی جهادی ویزیت رایگان تخصصی دامپزشکی در روستا‌های ساری خبر داد و گفت:  اردوی جهادی دامپزشکی به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کربلا، بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساری، اداره دامپزشکی شهرستان، بسیج جامعه کشاورزی توسط گروه جهادی شهید رادمهر در روستا‌های ول آغوز، کنتا و پاجا برگزار شد.

مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساری بااعلام اینکه ۲۵۰۰ راس دام سبک و سنگین واکسینه شدند، افزود:   واکسن‌های پیش‌گیری از قبیل واکسن نیوکاسل جهت طیور بومی، واکسن تب برفکی برای گاو، واکسن طاعون ویژه نشخوارکنندگان (ppr) برای دام‌های سبک، واکسن هاری برای سگ‌های گله تجویز شد.

نبوی در ادامه هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از بیماری‌های دام و طیور، درمان دام‌های بیمار و آموزش و آگاه سازی دامداران  بیان کرد و گفت: تا کنون در قالب ۱۰ اردوی جهادی این طرح به صورت پیوسته در سطح روستا‌های ساری اجرا شد.

مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه ساری در پایان ضمن قدردانی از بسیجیان جهادی، اداره دامپزشکی و اداره کشاورزی ساری گفت: در سال گذشته ۱۷ اردوی جهادی به همت گروه جهادی شهید رادمهر برگزار شد که تمامی اقدامات در خصوص اجرای این طرح در قالب بازدید دام‌ها و تجویز دارو و درمان کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای دامداران نداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار