خبرهای داغ:
گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) :

اجرای گروه سرود ترنم انقلاب در یادواره شهدای روستای مارچوبه

به مناسبت ایام محرم الحرام و شهادت امام زین العابدین(علیه السلام) برگزاری یادواره شهدا همراه با برنامه های فرهنگی از جمله اجرای گروه سرود ترنم انقلاب، سخنرانی، روایتگری، پخش کلیپ های فرهنگی و... با حضور مردم ولایتی و شهید پرور، خانواده معظم شهدا، پایوران و بسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) در روستای مارچوبه از توابع شهرستان اردستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۰۰
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت ایام محرم الحرام و شهادت امام زین العابدین(علیه السلام) برگزاری یادواره شهدا همراه با برنامه های فرهنگی از جمله اجرای گروه سرود ترنم انقلاب، سخنرانی، روایتگری، پخش کلیپ های فرهنگی و... با حضور مردم ولایتی و شهید پرور، خانواده معظم شهدا، پایوران و بسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام)  در روستای مارچوبه از توابع شهرستان اردستان برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) گفت: روستای مارچوبه از توابع شهرستان اردستان در روز تاسوعای حسینی ، به مناسبت عزای سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، یادواره شهدای مارچوبه و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت را برگزار کردند، در این یادواره گروه سرود ترنم انقلاب از بسیجیان نوجوان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) دعوت بعمل آمد، به همین مناسبت در این یادواره حاضر و اجرای برنامه نمودند.

وی در ادامه افزود: علاوه بر اجرای این سرود در این یادواره ، گروه سرود ترنم انقلاب در روز تاسوعای حسینی در امامزاده نیسیان این روستا نیز اجرای دیگری داشتند که با استقبال خوبی از مردم در این روستا روبرو شد.

وی در پایان افزود: ما در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان ، از هر گونه خدمتی دریغ نخواهیم کرد و از تمام قوا و نیرو گردان در این راه استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار