خبرهای داغ:
حسینی:

اقتصاد مردمی نویدبخش تعالی و توسعه است

همدان-فرماندار فامنین با تأکید بر مردمی‌سازی به ویژه در حوزه اقتصاد و با بیان اینکه اقتصاد مردمی نویدبخش تعالی و توسعه است، گفت: بدون شک با ابتکار عمل، ایده‌پردازی و نوآوری می‌توان کارهای خوبی انجام داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۶۲۶
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح الله حسینی در نشست هم‌اندیشی مردمی سازی شهرستان فامنین اظهار کرد: دولت مردمی با اتکا به مردم و در راستای خدمت به مردم، مردمی‌سازی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه کار در حرکت با ابتکار عمل، بهتر و موفقیت آمیز تر پیش می‌رود، بیان کرد: فامنین با توجه به کمبودها مهد فرصت‌ها و ظرفیت‌ها است و ظرفیت‌های شهرستان در حوزه نیروی انسانی مؤمن و متعهد در همه عرصه‌‌ها چه در عرصه‌های سیاسی و چه در عرصه‌های اقتصادی هر جا فرصت بروز یافته‌اند، خوش درخشیده‌اند.

فرماندار فامنین با تأکید بر مردمی‌سازی به ویژه در حوزه اقتصاد و با بیان اینکه اقتصاد مردمی نویدبخش تعالی و توسعه است، ادامه داد: بدون شک با ابتکار عمل، ایده‌پردازی و نوآوری می‌توان کارهای خوبی انجام داد.

وی اظهار کرد: ما نباید تنها یک روستای بدون بیکار در شهرستان داشته باشیم بلکه باید چندین روستای بدون بیکار با قطب‌های صنعتی و اقتصادی در شهرستان داشته باشیم و با ابتکار عمل می‌توان تغییرات خوبی در اقتصاد رخ داد.

حسینی بیان کرد: مردمی‌سازی اقتصاد باعث می‌شود، گره‌ها راحت‌تر باز شود و با حضور مردم در صحنه حرکت به سوی پیشرفت و اهداف گام دوم انقلاب تسریع شود.

وی اضافه کرد: مردمی‌سازی یکی از موثرترین راه‌ها در افزایش مشارکت مردم در تمام عرصه‌‌ها و ارتباط بیشتر دولت و مردم است که در دستور کار دولت قرار گرفته و با تدابیر لازم رونق بیشتری خواهد یافت.

فرماندار فامنین تاکید کرد: ابتکار عمل، استفاده از تبادل افکار و تجربیات موفق دیگران، استفاده از ظرفیت‌های شهرستان و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال ۹۳ که فرمودند از کارهای سطحی پرهیز شود و کارهای چشم نواز را دنبال کنید، در دستور کار قرار بگیرد.

*تأکيد رهبر معظم انقلاب بر مردمی بودن دولت است

حجت الاسلام قصری‌فر، دستیار مردمی‌سازی استاندار همدان نیز در این نشست گفت: شعار آیت الله رئیسی مردمی بودن بود و کلید واژه مردمی بودن دولت در هر سه دیدار ریاست جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب مطرح و از سوی رهبر انقلاب بر آن تأکید شده است.

وی با طرح این پرسش که مردمی بودن و مردمی سازی چیست؟ افزود: رهبر معظم انقلاب برای دولت تکلیف کردند؛ در خصوص مردمی‌سازی راه حل را پیدا کند و بخشی از مردمی سازی این است که یک سری مسائل وجود دارد که توسط مردم باید شناسایی شود و مردم باید نقش داشته باشند و فضایی ایجاد و بستری فراهم شود که مردم مسائل را مطرح کنند.

دستیار مردمی‌سازی استاندار همدان ادامه داد: در مرحله دوم راهکار را نیز مردم باید ارائه دهند و در مرحله سوم اجرای مسئله نیز به دوش مردم باشد.

همچنین در این دیدار جمعی از تولیدکنندگان شهرستان به بیان مشکلات و فعالیت های صورت گرفته در حیطه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات