عشاق الحسین با برافراشتن قرآن کریم وندای لبیک یا قرآن با تجمع در مسجد علی اکبر فاز ۳ شهرک امید صفادشت در شب شام غریبان ابا عبدالله (ع)اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند
کد خبر: ۹۵۳۰۴۷۷
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

(سلون مومیکا)تبعه عراق مقیم کشور سوئد ابتدا در اوایل تیرماه سال جاری و سپس در ۲۸ تیر ماه با هماهنگی پلیس کشور سوئد با   آتش زدن قرآن کریم یکبار دیگر مسلمانان کشور های مختلف را به واکنش جدی وا داشت.

مهم ترین واکنش در بین رهبران سیاسی از سوی رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای انجام شد.ایشان این حادثه را تلخ،خطر آفرین وتوطئه آمیز خواندند وتاکید کردند اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است  وازدولت سوئد خواستند عامل جنایت را به دستگاهای قضایی کشورهای اسلامی تحویل دهد.

اتحاد مردم مسلمان جهان و تجمع وانزجارآنهااز توهین به ساحت مقدس قرآن کریم تاکید براین داشت که قداست قرآن تا ابد در دل و جان ماو هر انسان منصف و آزاده ای جاودان است.

این اتحاد و انزجار از مساجد در روستاها گرفته تا تجمعات بزرگ و راهپیمایی ها در شهر ها و استان ها و کشورهای مختلف همه نشان از غیرت و احترام خاص مسلمانان به کتاب وحی است و مردم  شهرک امید صفادشت نیز این عمل وقیحانه را محکوم کردند.

 

 خبر نگار :فاطمه تفتی

ارسال نظرات
آخرین اخبار