مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

محرم، فرصت ابراز محبت به ولایت است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در عزادرای خیابانی نیروهای مسلح میانه، ماه محرم را فرصت ابراز محبت به ولایت و اعلام انزجار از غاصبان جایگاه ولایت و دشمنان اسلام عنوان کرد‌.
کد خبر: ۹۵۳۰۴۷۳
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام روح الله مهدی نیا در جمع عزاداران حسینی، تنها راه نیل به درجات والای معنوی و الهی را اتصال به علی(ع) و اهل‌بیت دانست.

وی افزود: علما در طول تاریخ با وجود تمامی فشارها، مصائب و محدودیت ها، همواره تلاش کرده اند که مردم را با اهل‌بیت آشنا کنند چرا که غفلت از ولایت و عدم اتصال با آنان، انسان را به تباهی کشانده و از صراط مستقیم منحرف می کند.

 حجت الاسلام مهدی نیا با بیان اینکه خداوند با انقلاب اسلامی و به برکت مکتب امام حسین(ع) ما را از ذلت نجات داده و عزت‌مند کرد، نقش دسته‌جات حسینی در هدایت جامعه را متذکر شد و اظهار داشت: دسته‌جات حسینی کشور را در برابر دسیسه های دشمن بیمه کرده و مانع از تحقق اهداف دشمن علیه اسلام و مسلمین می شود.

 به مناسبت گرامیداشت سومین روز شهادت حضرت امام حسین(ع) و یارانش، و همچنین سالروز شهادت حضرت امام سجاد(ع)، هیئتی متشکل از کارکنان سپاه و فراجا میانه، اقدام به عزادرای در سطح شهر کردند.

   این دسته عزادرای با تجمع در میدان معلم و پس از عبور از خیابان‌های اصلی شهر، در مقابل مسجد جامع و صحن مبارک حضرت امامزاده سیداسماعیل علیه السلام، عزاداری و سینه زنی کردند.

 

ارسال نظرات