خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با امام جمعه شهرستان

همدان- فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه با حجت الاسلام حسینی مجد امام جمعه شهرستان تویسرکان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۳۰۴۶۲
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ پاسدار طیب فریادرس فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان به همراه حجت الاسلام حسین گلچهره مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه با حجت الاسلام حسینی مجد امام جمعه شهرستان تویسرکان دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان تویسرکان در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان که به تازگی منصوب شده‌اند، از تلاش‌های سرهنگ پاسدار کریمی در طول مدت فرماندهی سپاه شهرستان قدردانی کرد و همکاری و تعامل هر چه بیشتر مجموعه سپاه و دفتر امام جمعه را بسیار موثر در شهرستان ارزیابی کرد.

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در برهه‌های مختلف، حضور نیروهای سپاهی و بسیجی در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را باعث دلگرمی مردم دانست.

 وی تصریح کرد: جایگاه و منزلت سپاه و بسیج در نظر آحاد مردم، و اینکه نهادی است انقلابی تحت فرماندهی رهبری معظم انقلاب که همواره موجبات خرسندی و رضایتمندی رهبر معظم انقلاب را نیز فراهم ساخته و این امر بسیارمطلوب و شایسته است.

 همچنین در این دیدار برخی مسائل مهم فرهنگی در شهرستان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار