دادستان ساری درگفتگوبا بسیج:

بسیج سازندگی سپاه کربلا در عرصه اقتصاد مقاومتی دانش بنیان خوش درخشیده است

ساری- دادستان ساری گفت: بسیج سازندگی سپاه کربلا در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز همانند سایر عرصه ها خوش درخشیده است.
کد خبر: ۹۵۳۰۴۲۱
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

محمد کریمی دادستان ساری

خبرگزاری بسیج، محمد کریمی امروز در حاشیه بازدید  اعضای شورای تامین استان مازندران از دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به اینکه دهکده اقتصاد مقاومت سپاه کربلا یک ظرفیت بسیار بزرگ و قابل توجهی است که توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا در حوزه‌های مختلف کشاورزی و دامپروری و ... بصورت دانش بنیان در حال فعالیت است، گفت: در چند نقطه دیگر استان این دهکده در عرصه ایجاد اشتغال مشغول فعالیت است و میتواند ادامه پیدا کند.

دادستان ساری با بیان اینکه دبیرخانه  اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بر اساس تکلیفی که ریاست محترم قوه قضا انجام داده است، حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی است، افزود: هدف اصلی این طرح‌ها توانمندسازی در حوزه روستا و دانش بنیان شدن تولیدات است.

کریمی با تصریح بر اینکه اگر موانع و مواردی است که با رفع آن موجب شکوفایی چنین دهکده‌های می‌شود، و به دبیرخانه منعکس شود برخود فرض می‌دانیم موانع را برطرف کنیم، ادامه داد:  به مجموعه سپاه و بسیج سازندگی خداقوت میگوییم که مثل سایر عرصه‌ها خوش درخشیدند و ما وظیفه خود میدانیم از آنان حمایت کنیم تا شاهد افزایش تولید و  اشتغال در کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها