فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا، الگوی پیاده سازی تولید، خلاقیت و کارجهادی

ساری- فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه با مدل دهکده اقتصاد مقاومتی روستا‌ها در عرصه‌های ۱۵ گانه کشاورزی و دامپروری میتوانند به خودکفایی برسند،گفت:دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا، الگوی پیاده سازی تولید، خلاقیت و کارجهادی است.
کد خبر: ۹۵۳۰۴۱۰
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا، الگوی پیاده سازی تولید، خلاقیت و کارجهادی

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید اعضای شورای تامین استان مازندران از دهکده اقتصاد مقاومتی سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به اینکه کاربزرگ و بسیار برجسته‌ای توسط بسیج سازندگی با روحیه جهانی در این مکان صورت گرفته است، گفت: درخواست همه مسئولین به اتفاق این بوده است که تمام ظرفیت مجموعه‌های اعضای شورای تامین برای گسترش  چنین مراکزی به کار گرفته شود چرا که باعث اشتغال برای جوانان  می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که زیست بومی که بسیج سازندگی در دهکده اقتصاد مقاومتی طراحی کرده است، با فکر و خلاقیت و ایده گروه‌های جهادی بوده، افزود: با مدل دهکده اقتصاد مقاومتی روستا‌ها در عرصه‌های ۱۵ گانه کشاورزی و دامپروری میتوانند به خودکفایی برسند.

سردار مسلمی ضمن قدردانی از بسیج سازندگی سپاه کربلا و گروه‌های جهادی اضافه کرد: تولید، خلاقیت و ابتکار و کار جهادی در دهکده اقتصاد مقاومتی پیاده سازی شده است و امیدواریم بسیج سازندگی در عرصه‌های دیگر سازندگی این خلاقیت و ابتکار را گسترش بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها