خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

حمله به حجاب؛ حمله به ولایت، اسلام و انقلاب است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در کارگروه حجاب و عفاف سپاه میانه، گفت: حمله به حجاب؛ حمله به ولایت، اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۳۰۱۴۵
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام روح الله مهدی نیا با بیان اینکه بحث حجاب یکی از اصلی‌ترین شرایع اسلام و حلقه وصل تمام مناسک، عبادات، احکام و شرایع دینی است، متذکر شد: القائات دشمن به سمت کمرنگ نشان دادن موضوع حجاب در جامعه است، در حالی که حجاب جزو مهم‌ترین موضوعات مورد تاکید شهدا و رمز حفظ تمامی اصول و مبانی اسلامی است.

   وی با اشاره به اینکه آنها می خواهند دین ما را از ما بگیرند و برای رسیدن به این هدف، حجاب را ابزار قرار داده اند، متذکر شد: ولایت رکن محوری دین و حافظ سایر ارکان دین است و دشمن با ابزار قرار دادن حجاب، در پی تضعیف ولایت و نقش محوری آن است.

   حجت‌الاسلام مهدی نیا بر لزوم وحدت بین نیروهای انقلابی حول محور بسیج برای مقابله با این حرام شرعی و سیاسی تاکید کرد و افزود: اگر کارها با وحدت و همدلی، منسجم و منظم، و به صورت مستمر و پیاپی انجام شوند، بی شک تاثیر آن را خواهیم دید.

   فرمانده سپاه میانه نیز در این برنامه از اجرای رزمایش‌های متعدد در فضای مجازی و حقیقی برای این منظور خبر داد و اظهار داشت: امروز دغدغه اصلی تمامی دلسوزان اسلام و انقلاب، مسئله حجاب است و این اوضاع نابسامان حجاب، زیبنده کشور ما نیست.

   محمد بیرامی هیئات مذهبی را ظرفیت بزرگی در راستای مقابله با بی حجابی دانسته، بر هماهنگی و هم افزایی بین روحانیون، مداحان و افراد تاثیرگذار جامعه تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار