مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی(ع) مهرشهر در پیامی فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۲۹۷۸۰
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت الاسلام اکرادلو مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه سپاه ناحیه امام هادی(ع) در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت. متن کامل پیام به شرح زیر است:

 

پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی(ع) به مناسبت تاسوعا و عاشورا حسینی


بسم الله الرحمن الرحیم
أَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَومَ الْوُرُود


پروردگارا، دل‌های ما، جان های ما، رفتار ما، اعمال ما را متاثر از یاد شهدای کربلا و سالار شهیدان قرار بده.


عاشورا، بسان آئینه ای است که آیات قرآن به روشنی در آن منعکس می شود و امام حسین(ع) و یاران وفادارش، تجسم عینی آن دسته از آیات اند که سیمای حق جویان، خدا باوران و عدالت خواهان را به تصویر  می کشد.

آنچه در دوران هشت سال دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی، در جنگ بر علیه دشمن، بارها شاهد بوده ایم همگی نشات گرفته از آموزه های دین متعالی اسلام و نهضت امام حسین (ع) و شهدا مظلوم انقلاب اسلامی می باشد، اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما دل ها هم چنان شیفته پیام کربلا است و هر محرم شرح ایثار حماسه سازان عاشورا جهان را به شمیم جان نواز، “باز این چه شورش است” معطر می سازد.

فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سالارشهیدان حضرت اباعبدا...الحسین(ع) و یاران باوفایش را به مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت عرض کنیم و ان‌شاءالله با  درس‌آموزی و عمل به این فراز ”هَیهَات مِنَّا الذِّلَّه” از مکتب اباعبدالله الحسین(ع)و با الگوبرداری از سیره امام حسین(ع)، در زمره یاران واقعی و ادامه دهنده نهضت حسینی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار