فرمانده کل انتظامی کشور با حضور در منزل سرباز شهید اهل سنت "مبین رشیدی" و "علیرضا کیخا" از شهدای حادثه تروریستی کلانتری ۱۶ زاهدان با خانواده این شهدای گرانقدر دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۲۹۶۳۴
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار احمدرضا رادان در سفر به سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهیدان کلانتری ۱۶ کوی شهدای زاهدان و قرائت فاتحه با خانواده این شهیدان در زاهدان دیدار و از آنان دلجویی کرد و گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

وی افزود: بنا به توصیفی که یکی از همرزمان از شهید کیخا داشت متوجه خصوصیات برجسته بسیاری در این شهید عزیز شدیم که بسیار فعال، خداجو و مسجدی بود و هم اکنون جای خالیش هم برای ما و هم خانواده اش جای دلتنگی دارد.

فرمانده فراجا بیان کرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا و خانواده آنها نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم آنان باشند، زیرا انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

وی خطاب به والدین این شهدا گفت: این شهیدان وظیفه فرزندی را در حق والدین ادا کرد و به همین سبب بود که در آئین تشییع دیدیم مردم چه حضوری داشتند چون وی با خدا معامله کرد و وظیفه ما در قبال این شهیدان این است که اگر بخواهیم شفاعتشان نصیبمان شود باید در مقابل جان و خون شهدا تلاش و طلب شفاعت کنیم.

سردار رادان با اشاره به اینکه خداوند منان با انتخاب شهیدان به والدین و خانواده آنان مدال افتخار پدر،مادر، همسر و فرزند شهید عطا کرده است بیان کرد: مسیر این شهدا راه امام حسین علیه السلام و راه حضرت زینب (س) است و اگر این راه را برویم مستوجب شفاعت شهدا هستیم.

گفتنی است شهیدان"علیرضا کیخا" و وظیفه"مبین رشیدی" هفدهم تیرماه ۱۴۰۲در حادثه تروریستی کلانتری ۱۶ زاهدان در درگیری با اشرار کوردل به خیل شهدای عرصه نظم و امنیت پیوستند.

ارسال نظرات