زنجان _ معاون سیاست ورزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان گفت:انقلاب اسلامی یکی از مهمترین عناصر شکل دهنده تمدن اسلامی است و هدف دشمن اسلام هراسی است.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۹۸
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

انقلاب اسلامی مهمترین عنصر شکل دهنده تمدن اسلامی است

مهدی سرابی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه اهانت به رهبر انقلاب در کنار قرآن نشان دهنده مسیر صحیح انقلاب اسلامی است، اظهار داشت:مقام معظم رهبری «مدظله العالی» علمدار حال حاضر انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد:اسلام در کشور‌های غربی روز به روز در حال گسترش است، کشور‌های غربی و جریان‌های پشت پرده به خصوص صهیونیست‌ها ترس از این دارند که تمدن و سبک زندگی که سال‌ها صرف تبیین، عرضه و حاکم کردن آن بر تمام دنیا بوده اند با ظهور تمدن نوین اسلامی خدشه دار شده و سپس به انزوا برود.

سهرابی در ادامه گفت:دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا با فعالیت‌هایی همچون قرآن سوزی، حمایت از فعالیت‌های افراطیون و معرفی آن‌ها به عنوان نمایندگان اسلام به نوعی اسلام هراسی کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه کشور‌های اسلامی باید موضعی قاطع، اما اصولی نسبت به این جریان داشته باشند، افزود: برخورد‌های دیپلماتیک، تحریم اقتصادی و طرح دعاوی حقوقی نسبت به اهانت کنندگان به ساحت قرآن کریم و مجازات آن‌ها که بتواند یک بازدارندگی در برابر این دست اقدامات شود.

معاون سیاست ورزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان با بیان اینکه امت‌های اسلامی باید در مقابل فعالیت‌های اسلام ستیزانه غربی‌ها واکنش نشان دهند، عنوان کرد: اسلام ناب محمدی را در میان جوامع غرب و اذهان مردم آن همانطور که هست معرفی کند نه با چهره زشتی که برای آن‌ها ترسیم شده، اینجاست که موضوع وحدت کشور‌های اسلامی بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: جوامع اسلامی اقدام قاطعانه‌ای در مقابل این عمل شنیع انجام ندهند مسیر برای انجام چنین کار‌هایی هموار خواهد شد و در آینده شاهد هرچه بیشتر شدن این گونه اعمال خواهیم بود و باید موانعی ایجاد شود که کسی جرات انجام چنین اقداماتی را به خود ندهد.

سهرابی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از مهمترین عناصر شکل دهنده تمدن اسلامی است، گفت:زمانی که تصویر ایشان، در کنار قرآن مورد اهانت قرار می‌گیرد نشان دهنده جریان انقلاب در مسیر درست و برداشتن گام تمدن ساز است که دشمنان را به تکاپو واداشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار