خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم آئین عزاداری دهه اول محرم در سپاه ناحیه بهبهان با حضور کارکنان، سربازان ونیروهای طرح هاشمی با سخنرانی مبلغ تبلیغی حجت الاسلام موسوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۵۱
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان:مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم ویژه پرسنل پایور و وظیفه سپاه ناحیه بهبهان در سالن نمازخانه ناحیه برگزار می گردد. این مراسم همه روزه در دهه اول محرم همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی مبلغ تبلیغی از قم و با مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام در حال برگزاری می باشد .

حجت الاسلام موسوی در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: هرچه داریم از محرم است، زیرا فداکاری امام حسین(ع)، اسلام را برای ما زنده نگه داشته است و بر ما واجب است این راه نورانی را با خلوص نیت ادامه دهیم.

 

وی افزود: اگر اخلاق و رفتار کردار ما طوری باشد مورد توجه امام زمان(عج) و امام حسین باشد آن موقع در ملت امام حسین قرار می گیریم.

وی در ادامه اولین ویژگی ملت امام حسین(ع) تزکیه نفس دانست و گفت: در تزکیه نفس هر آنچه خوبی است به شما نزدیک و هر آنچه بدی است از شما دور می شود.

در این مراسم قبل از سخنان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی زیارت عاشورا قرائت خواهد شد و در پایان مراسم عزاداری و صرف صبحانه میباشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها