خبرهای داغ:
سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین؛

با اقدامات بسیج سازندگی، مردم عزیز به زودی حلاوت خدمت صادقانه را خواهند چشید

کاظمی عنوان کرد: امروز در سطح استان مردم عزیز به زودی حلاوت و شیرینی خدمت صادقانه را خواهند چشید و به سمت برنامه ریزی جهت حل مشکلات استان پیش می رویم.
کد خبر: ۹۵۲۹۰۱۶
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

 

قزوین_ به گزارش بسیج، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین در آئین انعقاد قراردادهای قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که با حضور سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران و مسوولان استانی در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد بیان کرد: افتتاح این پروژه ها این نوید را می دهد که کارهای زمین مانده سالهای گذشته به همت سپاه و بسیج سازندگی توانمند با قابلیت های فنی و تخصصی بسیار بالا این‌ بار، با همراهی مدیران دستگاه ها شتاب بیشتری می گیرد.

وی گفت: این اقدامات جز با همت جهادی و گفتمان و کار جهادی قابل حل نبود که با ورود سپاه در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی شاهد این اتفاق مبارک در کشور و استان بودیم.

کاظمی اظهار کرد: دو خواسته مهم در استان و مناطق محرومی مانند الموت و کوهین و طارم در حوزه راه روستایی و آب شرب وجود داشت که مردم را دچار مشکلاتی کرده بود که در جلسات گوناگون مورد مطالبه و خواسته مردم عزیز بوده است.

سرپرست معاونت سیاسی استاندار قزوین عنوان کرد: حجم مشکلات و مطالبات بر زمین مانده به قدری بود که از عهده دستگاه های استان در کوتاه مدت خارج بود. امروز در سطح استان مردم عزیز به زودی حلاوت و شیرینی خدمت صادقانه را خواهند چشید و به سمت برنامه ریزی جهت حل مشکلات استان پیش می رویم.

وی افزود: حوزه راه در سطح استان خصوصا راه روستایی وضعیت ما در جایگاه رتبه بندی ملی مناسب نبود و با اتفاق ایجاد بهسازی و آسفالت ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی رتبه چشمگیری خواهیم یافت که این ماجرا بستری برای توسعه اقتصاد روستا محور خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار