خبرهای داغ:
سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین؛

با اقدامات بسیج سازندگی، مردم عزیز به زودی حلاوت خدمت صادقانه را خواهند چشید

با اقدامات بسیج سازندگی، مردم عزیز به زودی حلاوت خدمت صادقانه را خواهند چشید
کاظمی عنوان کرد: امروز در سطح استان مردم عزیز به زودی حلاوت و شیرینی خدمت صادقانه را خواهند چشید و به سمت برنامه ریزی جهت حل مشکلات استان پیش می رویم.
کد خبر: ۹۵۲۹۰۱۶
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

 

قزوین_ به گزارش بسیج، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین در آئین انعقاد قراردادهای قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که با حضور سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران و مسوولان استانی در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد بیان کرد: افتتاح این پروژه ها این نوید را می دهد که کارهای زمین مانده سالهای گذشته به همت سپاه و بسیج سازندگی توانمند با قابلیت های فنی و تخصصی بسیار بالا این‌ بار، با همراهی مدیران دستگاه ها شتاب بیشتری می گیرد.

وی گفت: این اقدامات جز با همت جهادی و گفتمان و کار جهادی قابل حل نبود که با ورود سپاه در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی شاهد این اتفاق مبارک در کشور و استان بودیم.

کاظمی اظهار کرد: دو خواسته مهم در استان و مناطق محرومی مانند الموت و کوهین و طارم در حوزه راه روستایی و آب شرب وجود داشت که مردم را دچار مشکلاتی کرده بود که در جلسات گوناگون مورد مطالبه و خواسته مردم عزیز بوده است.

سرپرست معاونت سیاسی استاندار قزوین عنوان کرد: حجم مشکلات و مطالبات بر زمین مانده به قدری بود که از عهده دستگاه های استان در کوتاه مدت خارج بود. امروز در سطح استان مردم عزیز به زودی حلاوت و شیرینی خدمت صادقانه را خواهند چشید و به سمت برنامه ریزی جهت حل مشکلات استان پیش می رویم.

وی افزود: حوزه راه در سطح استان خصوصا راه روستایی وضعیت ما در جایگاه رتبه بندی ملی مناسب نبود و با اتفاق ایجاد بهسازی و آسفالت ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی رتبه چشمگیری خواهیم یافت که این ماجرا بستری برای توسعه اقتصاد روستا محور خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار