مدیر مرکز حرکت های جهادی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی قرارگاه های جهادی با حضور بیش از 250 گروه جهادی در تابستان 1402 خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۹۰۰۳
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سروان پاسدار مجتبی مثنوی در حاشیه بازدید مسئولین بسیج سازندگی استان از گروههای جهادی دانشجویی در روستاهای توابع بخش لوداب شهرستان بویراحمد با تشریح خدمات مختلف گروههای جهادی در روستای محروم و کم برخودار استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: 750 گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت و سازماندهی شده که این گروههای جهادی شامل اقشار مختلف دانشجویی ، دانش آموزی، محلات ، جامعه پزشکی و غیره هستند.

وی با بیان اینکه گروههای جهادی استان در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی ، بهداشت و درمان، اشتغالزایی، کمک مومنانه و غیره مشغول به فعالیت هستند ، ادامه داد:  ان شاء الله بالغ بر 250 گروه جهادی در قالب قرارگاههای جهادی تابستان از ابتدای تیرماه تا پایان شهریورماه بصورت متناوب در مناطق مختلف استان و در سطح نواحی شهرستانها در قالب قرارگاههای جهادی پهنه ای ، منطقه ای و محلی و همچنین قرارگاه های تخصصی اقشار بسیج به ارائه خدمت می پردازند. 

سروان مثنوی، جامعه هدف گروههای جهادی را روستاهای محروم و کم برخوردار و حاشیه شهرها عنوان کردو ادامه داد: خدمات مورد ارائه به جامعه هدف شامل خدمات عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان ، اقتصاد مقاومتی و کمک های مومنانه خواهد بود. 

وی اضافه کرد: قرارگاه عهد خدمت بسیج دانشجویی نیز با حضور 28 گروه جهادی در حال حاضر در مناطق مختلف استان مشغول به فعالیت هستند. 

مثنوی فعالیت گروههای بسیج دانشجویی را در حوزه های بهداشت و درمان ، فرهنگی و عمرانی عنوان کردو ادامه داد: به همین منظور در روزهای 28 تا 31 تیرماه گروههای جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در روستای گردنگاه بخش لوداب به ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، عمرانی و فرهنگی پرداختند.

راه اندازی قرارگاههای جهادی تابستان 1402 در کهگیلویه و بویراحمدراه اندازی قرارگاههای جهادی تابستان 1402 در کهگیلویه و بویراحمدراه اندازی قرارگاههای جهادی تابستان 1402 در کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار