خبرهای داغ:

رد اظهارات ملی‌پوش سابق پارادوومیدانی خوزستان توسط هیات استان

هیات ورزش های جانبازان و معلولان خوزستان با رد صحبت‌های ملی‌پوش سابق پارا دو و میدانی استان مبنی بر این که خوزستان در این رشته پشتوانه سازی نکرده است، گفت: اقدامات ما در این زمینه در مسابقات کشوری آینده مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۸۹۹۱
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

خالد خضری از ملی پوشان سابق پارادوومیدانی خوزستان می‌گوید: من دو و میدانی جانبازان و معلولان در بخش آقایان امیدی ندارم، زیرا در گذشته نفرات زیادی در دو و میدانی داشتیم، به صورتی که حتی بخشی از ورزشکاران ما برای استان‌های دیگر در مسابقات شرکت می‌کردند، اما اکنون شرایط به صورتی شده که در دو و میدانی خوزستان به ویژه اهواز پشتوانه‌سازی صورت نگرفته است.

وی همچنین ادامه داد: اگر روزی بیت‌سیاح ورزشکار المپیکی خوزستان، این رشته را کنار بگذارد ما نفر دیگری را نداریم، چون بازیکن‌سازی صورت نگرفته است. در واقع ضعف فعلی دو و میدانی جانبازان و معلولان عدم پشتوانه‌سازی برای آینده این رشته است. سه سال است که هشدار می‌دهم که دو و میدانی اهواز مُرده است و به داد آن برسید، اما کسی کاری انجام نمی‌دهد.

در همین راستا نیز جوابیه هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان را می‌خوانید:

«در خصوص دوومیدانی جانبازان و معلولان شهرستان اهواز با توجه به اینکه آقای خالد خضری جزو مربیان مدرک‌دار و رسمی هیات جانبازان و معلولین استان خوزستان نمی‌باشند از روند استعدادیابی و نتایج کسب شده در سطح کشور و بین‌المللی ورزشکاران شهرستان اهواز بی‌اطلاع هستند. در بخش جوانان خانم فاطمه حزبیان و آقای سجاد طرفی سال گذشته موفق به کسب مدال نقره مسابقات پارا دوومیدانی بازی‌های آسیایی در کشور بحرین شدند. در حال حاضر هیات جانبازان و معلولان شهرستان اهواز طی یک همکاری نزدیک و هماهنگ با اداره کل بهزیستی و مدارس استثنایی شهرستان اهواز در خصوص شناسایی ورزشکاران مستعد معلول و تحت پوشش قراردادن آن‌ها اقدام نموده است که حاصل این اقدامات در مسابقات آتی قهرمانی کشور نمود پیدا خواهد کرد.

در خصوص تغییر نتایج پرتاب نیزه کلاس F ۵۷ آقای امان‌الله پاپی در مسابقات جهانی فرانسه، لازم به ذکر در همان لحظات اولیه ثبت اعتراض توسط ورزشکاران تیم‌های ملی شرکت کننده در این مسابقه، دفاعیه لازم و جانانه‌ای توسط کادر فنی صورت پذیرفت، اما همان‌گونه که مستحضرید این مسابقات توسط چندین دوربین هوشمند و داوران بسیار کارکشته نظارت می‌شود و در نهایت احترام به قوانین و مقررات همراه سرلوحه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان بوده است.

در خصوص عملکرد خانم هاشمیه متقیان، ایشان طی ۵ سال اخیر پرافتخارترین ورزشکار ایران در سطح جهان بوده و هستند، شکستن رکورد جهان در کشور مراکش، کسب مدال برنز مسابقات جهانی فرانسه و کسب سهمیه پارالمپیک فرانسه خود گواه این موضوع می‌باشد. فراز و نشیب رکورد‌های ورزشکاران جزو لاینفک آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات مهم و اصلی که همانا بازی آسیایی هانگژو و پاراالمپیک فرانسه است.»

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار