خبرهای داغ:

برخورد با گنه کار باید حسین گونه باشد

در پنجمین روز از ماه محرم الحرام مراسم بصیرتی و اخلاقی در سالن شهدای ناحیه با حضور آحاد مردم و بسیجیان و نیروهای نظامی با موضوع محوری امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۲۸۷۵۸
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

به گزارش "خیر گزاری بسیج ازنایین" مراسم دهه اول محرم امروز یکشنبه با حضور نیروهای نظامی ، بسیجیان ، نیروهای وابسته ، گروهی از فرهنگیان و آحاد مردم در حسینیه شهدای ناحیه مقاومت بسیج نایین با سخنرانی حجت الاسلام دکتر سید رضا موسی کاظمی برگزار گردید.
حجت‌الاسلام موسی کاظمی گفت:مادر برخورد با گناه و گناه کار باید مانند حضرت اباعبدالله الحسین برخورد نماییم و شخص آمر باید از گناه بدش بیاید نه از گناهکار .

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر دارای شرایط و مراتبی می باشد که اگر به درستی انجام مشود چه بسا اثر سو داشته باشد .

استاد حوزه و دانشکاه در ادامه بیانات خود مراحل امر به معروف را به ترتیب اولویت هایش در جامعه کنونی تقسیم بندی کرد و توضیحاتی را در این موضوع ارائه داشت .
وی اظهار کرد تجربه ثابت کرده تندروی و زیاده روی در دین و واجبات و محرمات آن مثل امربه معروف و نهی از منکر و عدم اجرای صحیح آن بعضا باعث انحراف و حتی فرانسه نشینی چهره هایی به ظاهر مذهبی و انقلابی شده افرادی که اوایل انقلاب با پونز و سطل رنگ به مخالفت با خطاکار می پرداختند .!

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار