هیئت رزمندگان اسلام استان البرز در بیانیه ای از عملکرد شجاعانه نیرو های خدوم انتظامی در خصوص عفاف وحجاب اسلامی دفاع کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۶۲۹
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، بیانیه هیئت رزمندگان اسلام استان البرز در دفاع از حجاب و عفاف و عملکرد نیروهای فراجا. متن بیانیه به شرح زیر است:

هیئت رزمندگان اسلام استان البرز در پیامی عملکرد نیروهای فراجا از حجاب وعفاف دفاع کرد

حجاب اصل مسلم قرآنی، دینی و پرچم فرهنگ انقلاب اسلامی است، فرهنگی که اباحه گری و لیبرالیسم و نظام سلطه ی سرمایه داری را زیر سوال می برد . تفکر سکولاری که از جسم وجنس زنان برای کسب قدرت در عرصه های سیاسی، اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی سوء استفاده کرده و در ترویج فساد در جوامع از آن بهره برده است، حجاب ثمره تحقق گفتمان انقلاب اسلامی از زن است، زنی که ورای پستوی تحجر و پوسته تجدد به دنبال حضور حقیقی و کارآمد وموثر در پیشبرد انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بوده وهست.
اینک موضوع حجاب و عفاف محل هجمه دشمنان انقلاب شده و قانون شکنی و‌هنجار شکنی در این موضوع نیازمند برخورد های امنیتی و انتظامی و قضایی در خور است.با توجه به تاکیدات امام خامنه ای عزیز حفظه الله که فرموده اند: "بی حجابی یک حرام شرعی و سیاسی است"
حضور مومنانه و مجاهدانه نیروهای مخلص انتظامی در برخورد با قانون شکنانی که خواسته یا ناخواسته در مسیر تضعیف بنیانهای خانواده ایرانی اسلامی قرار گرفته اند و با ایجاد ناامنی روانی و اجتماعی مانع از حضور موثر و کارامد زنان در عرصه های مختلف اجتماعی میشوند، قابل تقدیر و سپاس است.
بدین وسیله هیات رزمندگان اسلام استان البرز این عملکرد شجاعانه ی نیروهای خدوم انتظامی در کشور واستان را ارج نهاده واز مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی که همیشه سینه های خود را سپر تیرهای منافقان داخلی و دشمنان خارجی کرده اند بخصوص فرمانده رشید فراجا سردار رادان تقدیر و تشکر نموده حمایت و پشتیبانی خود را از این اقدام شجاعانه اعلام و از مسئولان سیاسی و فرهنگی خواستار اقدام برابر وظایف ذاتی خود و اعلام مواضع و حمایت قاطعانه و شفاف هستیم.از خداوند متعال برای آن مجموعه خدوم سلامتی و موفقیت در این جهاد مومنانه را مسئلت می نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار