پیکر شهیدان سیروس درخشان فر و مهدی امینی مهر با حضور گسترده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و پرسنل انتظامی و نظامی و با حضور جانشین فراجا در شهر یاسوج تشییع و به خاک سپرده شدند.
کد خبر: ۹۵۲۸۶۰۵
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مردم شهید پرور شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، صبح شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲، پیکر شهیدان سروان" مهدی امینی مهر"و ستوان یکم "سیروس درخشان فر" را از ستاد شماره ۲ انتظامی کهگیلویه و بویراحمد پایین‌تر از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان هفت تیر-خیابان طالقانی و سپس در بلوار جمهوری-میدان امام حسین (ع) تشییع و بار دیگر با آرمانهای شهیدان انقلاب اسلامی بیعت کردند.

بعد از برگزاری آئین تشییع این دو شهید مدافع وطن و اقامه نماز و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان، پیکر مطهر شهدا در گلزار مطهر شهدای یاسوج به خاک سپرده شدند.

سروان" مهدی امینی مهر"و ستوان یکم "سیروس درخشان فر" روز پنج‌شنبه ۲۹تیرماه در مبارزه با سوداگران مرگ در جاده یاسوج به اصفهان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

تقدیر جانشین فراجا از مردم کهگیلویه و بویراحمد 

سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز در مراسم تشییع دو شهید مدافع امنیت استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدا، اظهار داشت: این حضور باشکوه به همه نشان داد که انقلاب و آرمان‌های آن زنده هستند.

وی با بیان اینکه راه این شهدا ادامه خواهد داشت، افزود: از همه همرزمانمان در سپاه پاسداران همیشه در صحنه، بسیج مقتدر و پرسنل جان بر کف فراجا تشکر می‌کنم.

جانشین فرمانده کل انتظامی تأکید کرد: امروز فراجا استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل خواهد کرد و همه، از استکبار جهانی تا اشرار و هنجارشکنان عفاف و حجاب، بدانند ما در مقابل آنها خواهیم ایستاد.

 

 

تشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوجتشییع با شکوه دو شهید فراجا در یاسوج

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار