خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام زارعی:

باید فرزند عاشورایی تربیت کنیم

همدان-مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری (ره) شهر بهار گفت: باید فرزند عاشورایی تربیت کنیم و به دشمن بفهمانیم ملت امام حسین(ع) هستیم.
کد خبر: ۹۵۲۸۴۷۳
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام علی اصغر زارعی در مراسم شیرخوارگان حسینی شهر بهار که همزمان با نخستین جمعه ماه محرم با حضور پرشور مادران و فرزندان شیرخواره در مصلی امام خمینی (ره) به همت ستاد مردمی شیرخوارگان حسینی شهرستان بهار برگزار شد، اظهار کرد: فرزند نعمتی بسیار بزرگ است و انسان باید شکرگزار باشد، متأسفانه برخی از انسان‌ها نگهداری حیوانات را به جای فرزند ترجیح می‌دهند و این همان فرهنگ شیطانی است که کشورهای بیگانه ترویج می‌دهند.

وی افزود: الگوی ما مادران شهدایی است که در هشت سال دفاع مقدس فرزندان خود را تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند و هم اکنون الگوهایی مانند مادر شهید علی وردی را داریم، زمانی که فرزندش شهید شد با افتخار تربیت فرزند خود را به عنوان سرباز امام زمان (عج) عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری (ره) شهر بهار ادامه داد: امروز که برخی‌ها ناشکری می‌کنند و امانت زهرای مرضیه حجاب را کنار می‌گذارند، باید فرزند عاشورایی تربیت کنیم و به دشمن بفهمانیم ملت امام حسین(ع) هستیم.

گفتنی است؛ در این مراسم مادران بهاری در حالی که نوزادان خود را بر دستان و آغوش خود داشتند با بلند کردن آن‌ها به یاد مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) لالایی سردادند و با مادر طفل ۶ماهه امام حسین (ع) همنوا شدند و عهد بستند که فرزندان خود را حسینی تربیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار